טיול פנויים פנויות מאורגן לסיציליה - הזדמנות רומנטית למצוא אהבה..

טיול פנויים פנויות מאורגן לסיציליה

תאריך: 12-18/04/2020 (פסח)
מיקום: סיציליה
משך הפעילות: 7 ימים
מתאים ל: פנויים ופנויות
עלות: 1080$
טיול לסיציליה

טיול פנויים פנויות מאורגן אל סיציליה, האי הגדול ביותר בים התיכון, שבשל מיקומו, ספג השפעות תרבותיות מגוונות . נסייר בבירה – פלרמו, נבקר בכפרי דייגים ציוריים, נעפיל הר הגעש אתנה (Etna)  הפעיל ביותר באירופה, נטייל בין נופים מרשימים וחופים קסומים, נכיר חברים חדשים ואולי גם נמצא אהבה. טיול מקסים שאסור להחמיץ. אל תפספסו

לא בא לכם לבוא לבד? יאללה..יש לכם פה אפשרות להזמין חבר/ה:שתפו בווצאפ

נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופים - אתר לפנויים פנויות

לפרטים נוספים והרשמה: עופרים 052-2945446 03-9648006

אשמח אם תחזרו אליי עם פרטים נוספים לגבי הטיול המאורגן לסיציליה:

    טיול מאורגן לסיציליה - מסלול:

    יום 1 | תל אביב - קטניה - פלרמו

    נפגש בשעות הבוקר בנמל התעופה בן גוריון ונצא בטיסה ישירה לקטניה (CTA) בסיציליה. לאחר הנחיתה והתארגנות, נצא למסע מזרחה דרך האי, תוך הכרות עם חברי הקבוצה. נעצור לביקור מרהיב בעיירת הדייגים צ’פאלו (Cefalu), הנמצאת ליד צוק תלול על חופו של הים הטיראני. שם נהנה מנופי הטבע הפרוסים לפנינו, ונזכה להתרשמות מכנסייה נורמנית מסביבה ומהתרבות החמה והאותנטית של סיציליה. לאחר מכן, נמשיך לנסיעה עד לבירת האי, פלרמו (Palermo), ונגיע למלון בו נשהה בימים הקרובים.

     

    יום 2 | טרפאני - אריצ'ה - סגסטה

    בוקר טוב סיציליה.  היום נצא לסיור בעיירת טרפאני (Trapanni), ונהלך לאורך קווי החופים המפורסמים ובריכות המלח המרהיבות. לאחר מכן, נמשיך לעיר ההיסטורית אריצ’ה (Erice), הממוקמת על גבעה בגובה של 900 מטר מעל פני הים ומוקפת בחומה. נתרשם מהקתדרלה העתיקה של העיר, ניהנה מנופים ציוריים ונטייל ברחובותיה מלאי הקסם של העיירה. לאחר מכן, נמשיך לסג’סטה (Segesta), שהייתה עיר יוונית עתיקה וכיום מציעה שרידי מקדש מרהיבים. שם נצפה בחורבות העתיקות על המדרון, כולל שרידים של מקדש עתיק ומרשים. בסיום הסיור, נחזור למלון למנוחה.

    יום 3 | נוטו - סירקוזה

    את היום הזה נקדיש לסיור בפלרמו, בירת סיציליה, ובאזור הסובב. נבקר בתיאטרון פוליטאמה ובתיאטרון מאסימו, שני המקומות המרשימים ביותר בעיר. נמשיך אל מונריאלה השכנה, ונתואר לאורך הכניסה המדהימה של הקתדרלה הנורמנית, המפורסמת בזכות הפסיפסים הביזנטיים העתיקים שבה ונחשבת לאחת מפנינות היופי של סיציליה. נמשיך לסיור בהר הקדוש פלגרינו, המרשים והמיוחד, ולאחר הסיור נחזור למלון .

    יום 4 | פלרמו - אנה - קטניה

    לאחר ארוחת הבוקר, נארוז את המזוודות ונפרד ממלון שלנו, בו התארחנו בלילות האחרונים ונמשיך לצדה המזרחי של סיציליה היפה. בדרך מזרחה, נעצור בעיירה אנה (Enna) שהיא העיירה הכי הגבוהה באי, ותצפת משם אל  הנוף ההררי והמשגע של סיציליה. נמשיך בדרכנו מזרחה לעיר קטניה, הנחשבת לעיר השנייה בגודלה באי, ונהיה מרותקים מגני בליני, כיכר הקתדרלה, קתדרלת העיר בסגנון המפואר מתקופת הבארוק, בית העירייה והרחוב הראשי ויה אתנאה (Via Etnea). לאחר הביקור, נמשיך לנסיעה ונגיע למלון שלנו בחוף המזרחי של האי.

    יום 5 | מסינה - סבוקה - טאורמינה

    לאתר ארוחת בוקר במלון, ניסע לנקודה הקרובה ביותר לאיטליה – העיר מסינה, מהערים הגדולות של סיציליה. העיר הוקמה על ידי היוונים ומאופיינת ביופי ייחודי. נטייל ברחובות העיר, במזרקת אוריון ואת הקתדרלה עם מגדל השעון. ממסינה נמשיך לכפר העתיק סבוקה (Savoca), שבו צולמו מספר סצנות בסרט  האגדי “הסנדק”, ונשמע סיפורים מרתקים על המאפיה הסיציליאנית. לבסוף, נמשיך אל העיירה העתיקה טאורמינה (Taormina) שנמצאת על צוק בגובה 150 מטר מעל פני הים, ומשם משתקפים מפרצי התכלת מאחד והר אתנה הלבן והעשן מהצד השני. נסתובב ברחוב הראשי, המלא באווירה מיוחדת, ונטייל בין סמטאות מדורגות, גלריות, מרתפי יין, מסעדות בוטיק איכותיות וחנויות קסומות. נגיע למרפסת התצפית במרכז העיר ונהנה מזמן פנוי עד לחזרה למלון.

    יום 6 | הר הגעש אתנה - ערוץ אלקנטרה - ג'רדיני נקסוס

    הבוקר נעלה לגובה של 3300 מטר מעל פני הים, אל הר אתנה, הר הגעש הפעיל ביותר באירופה והגבוה ביותר בסיציליה באמצעות הרכבל וקצת בהליכה רגלית לא קשה, נלמד על הפעילות הוולקנית רבת השנים ואולי אף נצליח לראות את העשן שנפלט מלועו של הר הגעש הפעיל. משם נמשיך ונבקר בשמורת הטבע אלקנטרה (Gole Alacantra). נצעד בין אבני הבזלת והמפלים היוצרים צורות מרהיבות בערוץ. את סוף היום  נבלה בטיילת העיירה ג’רדיני לאורך החופים הקסומים.

    יום 7 | נוטו - סירקוזה - תל אביב

    היום נצא ליום טיול מרהיב לעיר סירוקוזה (Siracusa), עירו של הגאון המדעי ארכימדס ואחת היפות ביותר באי סיציליה. נסייר בעיר העתיקה המקסימה, הממוקמת על חצי אי שסביבו המים הצלולים של הים. נעצור לתצפית על הקתדרלה הייחודית של העיר ונבקר ברחובות הציוריים ובכיכרות הנפלאים שלה. לאחר מכן, נמשיך לביקור בעיירה נוטו (Noto) – מקום המוכר כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו, בזכות ארמונותיה, מבני הציבור והגנים המרהיבים שבנויים בסגנון הבארוק הסיצילאני. לאחר הביקור, נמשיך לשדה התעופה של קטניה לטיסת החזרה לתל אביב.

    האותיות הקטנות:

    חשוב: המסלול מתאר אתרי הביקור, אך לא בהכרח את סדרם.

    הטיול פתוח לפנויים ופנויות בכל הגילאים,  אך בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פו”פ)

    סיציליה היא אי מרהיב שבדרום איטליה, הנמצא בים התיכון. האי מכונה גם “הפנינה של הים התיכון” בשל יופיו ןהתרבות העשירה שבו. סיציליה משלבת בין נופים טבעיים יפים, כולל עמקים והרים, לבין ערים עתיקות מופלאות כמו פלרמו, סירקוזה וטראפאני, העיר העתיקה שלהם כוללת את האכיטקטורה היוונית, הרומית, הערבית והנורמנית. סיציליה מציעה חוויות תרבותיות רבות, כולל מסעדות נהדרות, שווקים צבעוניים, ואתרים היסטוריים מרתקים. בנוסף, האי מכונה גם “גן העדן של הים התיכון” בשל הגידול המקומי העשיר של פירות, ירקות ויין.

    אירועים נוספים לפנויים ופנויות שיכולים לעניין אותך

    טיול פנויים פנויות מאורגן למרוקו

    מעבר לדף האירוע

    ספיד דייט לגילאי 50 פלוס

    מעבר לדף האירוע

    סוף שבוע באילת לפנויים פנויות

    מעבר לדף האירוע

    סוף שבוע בים המלח לפנויים פנויות

    מעבר לדף האירוע