טיול קרנבלים באיטליה לפנויים פנויות ❤️ בואו למצוא אהבה

טיול קרנבלים באיטליה לפנויים פנויות

תאריך: 19-23/02/2023
מיקום: איטליה
משך הפעילות: 5 ימים
מתאים ל: פנויים ופנויות
עלות: 5600 ש"ח
פסטיבל המסכות בונציה

בואו להכיר, להנות ולבלות בטיול פנויים ופנויות מאורגן של 5 ימים מצפון איטליה ועד טוסקנה, כולל ביקור בפסטיבל המסכות בונציה. זוהי חוויה מיוחדת ורומנטית זמן להשתחרר, לאכול, לרקוד, לשתות, להתחפש, ולעשות דברים אחרים שתמיד ביקשתם. בנוסף נבקר בוורונה עיר האוהבים, אגם גרדה ,ונציה ועוד. המסלול המלא מופיע בהמשך הדף.

לא בא לכם לבוא לבד? יאללה..יש לכם פה אפשרות להזמין חבר/ה:שתפו בווצאפ

נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופים - אתר לפנויים פנויות

לפרטים נוספים והרשמה: טיולי עופרים לפנויים ופנויות 052-2945446 03-9648006

אשמח אם תחזרו אליי לגבי הטיול המאורגן לאיטליה לפנויים ופנויות:

    מסלול הטיול באיטליה :

    19/02 - סירמיונה וורונה

    נמריא עם בוקר למילאנו עם הנחיתה בשדה התעופה מלפנסה, ניסע לעיירת הנופש הציורית בסרמיונה השוכנת על אגם גרדה. נטייל בסמטאותיה הציוריות והמשופעות בגלידריות רבות, מסעדות וחנויות מזכרות. נראה את מבצר סקליגרי שניבנה לפני מאות שנים על ידי משפחת סקליגרי. משם נמשיך לורונה ונערוך סיור הכולל את הארנה- האמפיתאטרון הרומי. פיצה ברה ואת חצר ביתה של יוליה והמרפסת המפורסמת בה המתינה לאהובה רומיאו ואת כיכר התבלינים. נגיע למלון למנוחה.

    20/02 - הקרנבל של ונציה

    עם בוקר ניסע לונציה ונערוך סיור הכרות בעיר התעלות והגשרים. נשוט ונבקר בגטו היהודי, שם נשמע את סיפורם המרתק של היהודים בעיר. נמשיך ל שיט לאי מורנו, שם נצפה באמנות ניפוח כלי הזכוכית. נגיע אל הכיכר היפייפיה סאן מרקו בה נראה את הבזיליקה ומגדל הפעמונים, נראה את גשר הריאלטו. לאחר מכן נהנה מהאווירה התוססת והצבעונית של אחד מהפסטיבלים החשובים בעולם מהאווירה של המוני בני אדם עטורי מסכות בכול סימטה וכיכר. מרבית האירועים מתרחשים בכיכר סן מרקו המהווה את הפלטפורמה לתהלוכות של מסכות תלבושות וכול זה בליווי בידור רב. חזרה למלון.

    21/02 - ויראגיו - קרנבל הבובות

    לאחר ארוחת בוקר, ניפרד ממחוז ונטו וניסע דרומה אל העיר ויארגיו שם ניראה ונשתתף בקרנבל הבובות והינו אחד הקרנבלים הססגוניים באיטליה בו מובילים אנשי העיר בובות נייר ענקיות. הבובות מייצגות דמויות ציבוריות שחקני קולנוע, פוליטיקאים אנשי בידור ועוד וכול זה בצבעוניות ובצורת קריקטורות. הקרנבל מלווה במוזיקה תזמורות ולהקות רקדנים. בערב חזרה למלון באיזור טוסקנה.

    22/02 - פירנצה ופיזה

    נצא לסיור בפירנצה, עיר הולדת הרנסנס ובירת טוסקנה. מיכאל אנגלו, דונאטלו, ג’ודו, לאונרדו דה וינצי הם חלק מהאנשים והאומנים הקשורים לפירנצה. נערוך תצפית מדהימה מכיכר מיכאל אנג’לו על העיר ומשם לכיכר הדואמו, נראה את השערים של כנסיית הטבילה המציגים תמונות ואירועים מהתנ”ך, ומשם לכיכר הסניורה המהווה מוזיאון פתוח לפסלים. נראה את הפונטה וקיו הגשר העתיק על נהר הארנו. נמשיך לעיר פיזה ניראה ונצטלם ליד המגדל הנטוי כמו כן ניראה את הדואר וכנסיית הטבילה. לקראת ערב חזרה למלון.

    23/02 - פארמה ומילאנו

    לאחר ארוחת בוקר, ופינוי חדרים נצא לפארמה – עיר הולדתו של טוסקניני, מגדולי המנצחים במאה ה-20 ובה קבורים המלחין פגאניני וגדול מחברי האופרות, ג’וזפה ורדי. נראה את הקתדרלה העתיקה עם ציורי הקיר היפהפיים של קורג’יו, שנחשב לאחד הציירים החדשניים במאה ה-16, שנטש את סגנון הרנסאנס הקלאסי והחל לצייר בסגנון הבארוק. נגיע למילאנו, שם נצא לסיור בדואמו. בגלריה לה סקאלה ובגלריה ויטוריו עמנואל. ויהיה לנו גם זמן קניות ולנמל התעופה.