סוף שבוע פנויים פנויות ❤️ למצוא אהבה בדרך הכי כייפית ומהנה שיש...

סוף שבוע לפנויים פנויות

רוצים לדעת מהי הדרך הכי כייפית ומהנה למצוא אהבה? קל ופשוט: סוף שבוע לפנויים פנויות. זאת לדעתי הדרך הכי מהנה ומוצלחת כדי להכיר את החצי השני, כאשר סופ”ש שכזה מאפשר לכם הזדמנות להכיר בדרך הטבעית, פנים אל פנים ולא בדרך הוירטואלית  של רשתות חברתיות, אתרי הכרויות ואפליקציות, תוך בילוי מהנה והזדמנות נהדרת לצאת, לבלות, להתרגש, להרחיב את המעגל החברתי עם חברים חדשים ואיכותיים. למצוא אהבה זה הבונוס. אז הנה כל מה שחשוב לדעת על סופ”ש לפנויים פנויות, מי מגיע, כמה זה עולה, מה היתרונות, וטיפים למי שמצטרף. יאללה, מתחילים.

סופי שבוע לפנויים פנויות:

 

הדרך המהנה ביותר למצוא אהבה

אז מה הופך את זה לדרך הכי כייפית למצוא אהבה? המטרה הבסיסית של סוף שבוע לפנויים פנויות, היא קודם כל הנאה מהזמן, מהכרות עם אנשים נוספים שגם הם פנויים פנויות, וכן הנאה מכל הפעילויות השונות, ומהטיולים המשולבים בסוף השבוע. אם במקרה גם מצאתם אהבה תוך כדי – הצלחתם. הפעילויות המשולבות בסוף השבוע, נועדו על מנת לייצר אווירה נעימה, קלילה ונוחה, לכל המשתתפים, המאפשרת הכרות איטית של האחד את השנייה. אווירה קלילה זו, שונה מאוד מחשש ומהלחץ הקיימים, כשיוצאים לפגישה הכרות ראשונה. איכותם של האנשים, הלוקחים חלק במהלך סוף שבוע פנויים פנויות היא גבוהה, אלו אנשים שנהנים מטיול בחיק הטבע, מבילוי טוב, ומוכנים להתאמץ ולהשקיע, על מנת לזכות באהבה.

סוף שבוע לפנויים פנויות – איזה עוד יתרונות יש ?

קיים מבחר עצום ומגוון של אפשרויות להכיר, אך עם זאת נהיה יותר ויותר קשה להכיר בפועל. הכרויות דרך אתרי הכרויות או אפליקציות שונות כגון באמבל או אוקיי קיופיד, הן אומנם נוחות וזמינות כל שעה, ומצריכות מעט השקעה אולם פעמים רבות גם האכזבה מהם היא רבה, בעיקר כשמגלים שהמטרה של הפנוי שהכרת, שונה משלך וגם בגלל שהזמינות הגדולה והיכולת לפנות למספר רב של אנשים בו זמנית, גורמת לאנשים להתפזר, להכיר ולהתכתב עם כמה אנשים במקביל ואף למקבל בשלב הדייטים. בנוסף באפליקציות אלו, פעמים רבות פוסלים אדם רק בגלל תמונה לא מחמיאה ורושם ראשוני שגוי (ובכל האפליקציות אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, תוך 3 שניות העין מקבלת החלטה ימינה או שמאלה… וזה יכול להיות אפילו בגלל בגד לא מחמיא או זווית לא מוצלחת של צילום). לעומת זאת, ההכרות הפיזית בסוף שבוע, איננה רק הכרות שטחית, זוהי הכרות המתבטאת לאורך מספר ימים, במצבים שונים, אפשר לבחון אדם יותר לעומק ולהכיר אותו יותר טוב, על מנת להגיע להחלטה אמיתית בתום הסופ”ש. לא מעט אנשים גם התעייפו מיציאה לדייטים, עוד קפה ועוד קפה, ומעדיפים לנסות משהו אחר, משולב בחוויה, כך שגם אם לא הכירו את החצי השני, אז לפחות נהנו מסוף שבוע של כייף והנאה ואולי גם הכירו חברים חדשים.

יתרון בולט נוסף הוא רצינות האנשים שנרשמים ומגיעים לסופ”ש הכרויות לפנויים פנויות. בניגוד לאפליקציות הכרויות בהן הזמינות אמנם מאוד גבוהה, אך הנוחות גם מביאה אנשים לסוג של התמכרות, לא צריך להתאמץ יותר מדי, ואם לא הלך עם אחת, אז בהינף אצבע אפשר להגיע אל אחרת, כך שגם אנשים שהם לא ממש רציניים ולא מחפשים בהכרח קשר רציני משתמשים באפליקציות כדי למצוא לעצמם סטוצים מזדמנים. לעומת זאת, סוף שבוע מצריך השקעה, להרשם, לשלם, להעיז, לפנות סוף שבוע, להגיע, לצאת מאיזור הנוחות, ופה אנשים בעצם מתאמצים, והמאמץ שלהם מראה על הרצון שלהם להכיר ולמצוא משהו קשר רציני.

עוד יתרון נוסף שיש במהלך הכרות במהלך טיול פנויים פנויות וקל וחומר במהלך סוף שבוע לפנויים פנויות, הוא שהכרויות וירטואליות באתרי הכרויות ואפליקציות מובילות אתכם להפגש בסופו של דבר לצאת לדייט ראשון אשר מטבע הדברים אינו סיטואציה פשוטה וקלה, בדייט יש לא מעט מתח וחששות, והסיטואציה היא מאוד חד מימדית. לעומת זאת במהלך סוף שבוע שלם יש לך הזדמנות להכיר את הצד השני לאורך זמן ובמגוון סיטואציות, בדרך כלל בלי מסיכות, ובלי המתח שיש בדייט, אלא באווירה חברתית, טבעית ונעימה. וזה גם היתרון הגדול של סופ”ש שיש לך 3 ימים כדי להשתחרר ולהרגיש בנוח, ליצור מגוון אפשרויות והזדמנויות להכיר וליצור קשר עם מי שמצא חן בעיניך ולהצליח.

פעילויות במהלך סופ”ש פנויים פנויות

סופ”ש פנויים פנויות כולל מגוון רחב של פעילויות, מעבר לארוחות המפנקות והמגוונות המוגשות במלון, והמתקנים הקיימים במלון עצמו. מטרת הפעילויות הן לשבור את הקרח בין המשתתפים, רצוי בצורה חווייתית או הומוריסטית שתגרום להם למצוא את הדרך לפתח שיחה בסיסית שתוביל אותם להכרות משמעותית יותר במידה ויש עניין.

איזה פעילויות למשל מתקיימות במהלך סוף שבוע לפנויים ופנויות? בדרך כלל ביום הראשון יתקיימו משחקי הכרויות משעשעים כבר באוטובוס כדי לשחרר את האווירה בצורה פחות רישמית, עם ההגעה למלון ואחרי ההתארגנות יתקיימו בד”כ מפגשים של משחקים קלילים ומשעשעים על כוס קפה ועוגה, כדי לגבש את הקבוצה, כולל אלו שהגיעו עצמאית ולא היו באוטובוס. בהמשך הסופ”ש מסיבות ריקוד סוערות, עד השעות הקטנות של הלילה בנוסף, יכול לכלול סופ”ש פנויים פנויות גם שייט, טיולים בג’יפ, סדנה זוגית, אימונים אישיים במציאת קשר, קבלת השבת, יציאה לבילויים משותפים ועוד.

במקרה של סוף שבוע לפנויים פנויות דתיים או סוף שבוע לרווקים ורווקות במגזר הדתי הפעילויות יהיו יותר מותאמות, פחות מסיבות ומועדונים, אלא יותר טיולים ומסלולים לפני שבת, ובשבת הדגש יהיה יותר על תפילות חגיגיות, ארוחות שבת משותפות, הרצאה מעניינת או סיור רגלי באיזור.

אז מה בעצם קורה שם?

כמובן שיש מגוון סוגים של סופי שבוע, מאוד תלוי בגילאים, במפיקים, במשתתפים, בקונספט, אבל הנה למשל דוגמא לתוכנית של סוף שבוע לפנויים פנויות שאני אישית הוצאתי לאילת כמה וכמה פעמים, ולדעתי זה מתכון מנצח כי הוא משלב מבחר ומגוון של אפשרויות, שכל אחד יכול למצוא בו את המקום שלו.

כמה עולה סוף שבוע לפנויים פנויות?

אין מחיר קבוע לסוף שבוע לפנויים פנויות, המחיר משתנה בהתאם למספר גורמים, החל מהתקופה, רמת המלון, כמות האנשים, רמת האירוח (לינה בלבד/לינה וארוחת בוקר/ חצי פנסיון/הכל כלול), כמות האנשים (מחיר לאדם בחדר, 2 אנשים בחדר או 3 בחדר) ומיקום בארץ כמובן. ככה שברור לנו שסוף שבוע באילת ביולי לא יעלה כמו סוף שבוע בטבריה בינואר. המחיר גם יכול להשתנות בהתאם לאפשרויות ההגעה, חלק מהחברות יציעו סופי שבוע בהגעה עצמית (שיהיו זולים יותר) וחלק יציעו לכם את ההגעה לסופ”ש באמצעות הסעה מאורגנת, וכמובן שגם לזה יש עלות.

הבדל נוסף במחיר יכול להיות לפי הביקוש והפילוח, למשל סוף שבוע לפנויים פנויות דתיים (שבתות הכרויות) יעלה יותר מסופ”ש רגיל, כיוון שאין הרבה חברות שמארגנות פעילויות כאלו או למשל סופ”ש לגרושים וגרושות, לעומת אירועים שפתוחים לכולם.

בגדול, מחיר לסופ”ש ממוצע עבור אדם בחדר זוגי בתנאי חצי פנסיון (בוקר וערב), כולל הסעה יכול לנוע בין 750 ש”ח ל 1300 ש”ח.

תוכנית לדוגמא לסופ”ש פנויים פנויות:

הנה למשל תוכנית לדוגמא של סופ”ש פנויים פנויות באילת , כמובן

  • יום חמישי – יוצאים מתל אביב, עוצרים בדרך בעוד כמה תחנות כדי לאסוף עוד חברים שמצטרפים ומתחילים כבר בנסיעה להכיר את שאר האנשים (אגב, כמה ימים לפני כל סופ”ש שכזה אני תמיד פותח קבוצת הכרויות בווצאפ לחברים שנרשמו לסופ”ש, כדי לאפשר להם להתקשקש ולהכיר כבר לפני). מגיעים לאילת, מקבלים חדרים (כאשר כל אחד יודע מראש מי יהיה השותף שלו לחדר), התרעננות קצרה ואז נפגשים בלובי לקפה ועוגה וקצת ומעגל הכרויות ראשוני משולב במשחקי הכרויות בגוון הומוריסטי. בערב נפגשים כולם לארוחת ערב, שוב הזדמנות להתערבב, לפגוש אנשים, ואח”כ מסיבת ריקודים שבה בדרך כלל אפשר להתחיל לראות כבר ניצני חיבורים מעניינים.

  • יום שישי – יקיצה טבעית, אנשים מטפטפים לאט לחדר אוכל, כולם כבר יותר מחוברים אחרי היום הראשון, מתחילים לשמוע פרצי צחוק משולחנות האוכל, חברויות מתחילות להתגבש והכל מרגיש משוחרר יותר. לקראת הצהריים יש פעילות חווייתית מגבשת כמו טיול ג’יפים מאורגן בהרי אילת או הפלגה על יאכטה מלווה במסיבת ריקודים,  אחה”צ סדנה בתחום ההכרויות או מפגש ספיד דייט וכדומה, למרות שחלק גדול של האנשים מעדיפים כבר להיות בבריכה עם החברים החדשים. בערב נפגשים לקבלת שבת משותפת, ארוחת ערב חגיגית ואחריה נהנים יחד מהופעה במלון ואז יוצאים לבלות ולהנות מהערב האחרון.

  • יום שבת – גוררים את עצמנו מהמיטה אחרי לילה של ריקודים וכייף, נפגשים בחדר אוכל של המלון לארוחת בוקר מפנקת, בבוקר עוד פעילות קצרה או הרצאה למשל על אימון למציאת זוגיות, עוד קצת זמן להתפנק בבריכה ואז עולים בחזרה לאוטובוס וחוזרים הביתה עם מלא חברים חדשים, חוויות, חיוכים ואולי אפילו אהבה חדשה.

איפה ומתי קורה כל הטוב הזה?

מאוד חשוב איפה מתקיים סוף שבוע פנויים פנויות כיוון שלמיקום יש השפעה מכריעה על האווירה והסביבה, במיוחד שמדובר בסופש פנויים פנויות שמצריך אווירה חופשית ומשוחררת כדי שאנשים ירגישו חופשי להשתחרר ולהפתח. סוף שבוע פנויים פנויות, יכול להתקיים במקומות שונים, לדוגמה, בית מלון, שטח ציבורי, מתחם אירוח וכו. ברוב המקרים, סופ”ש לפנויים פנויות, מאורגן באמצעות חברה המתמחה באירועים אלו, מכירה את הצרכים של קהילת הפנויים פנויות ודואגת לפרטים הקטנים ולכל מה שנחוץ. קיימות חברות המקיימות את הסופ”ש בימים חמישי ועד ראשון, ויש שהסופ”ש מתקיים רק בין שישי לשבת, מומלץ לוודא מראש כמו את המידע על שאר התוכנית והעלויות.

כל הפרטים על סופ”ש פנויים פנויות

פרטים על סופי שבוע לפנויים פנויות ניתן כמובן לקבל כאן ובלוח האירועים המלא שלנו באתר אך ניתן לקבל בדרך כלל גם בחלק מאתרי ההכרויות או בקבוצות פנויים פנויות בפייסבוק . באתרים אלו יש ריכוז גבוה של נשים וגברים ממקומות שונים בארץ, המחפשים מערכת יחסים, וכדאי לבדוק איתם את כל המידע, וההמלצות שיש בידם על סופ”ש פנויים פנויות איכותי, המתאים גם לכם. באתרים אלו אין צורך במסירת הפרטיים האישיים, או כל מידע אחר שלא מעוניינים לחשוף. האינפורמציה באתרים אלו מתעדכנת ללא הרף, אמינה, ומתבססת על חוויות אותנטיות, מאנשים שחוו סופי שבוע אלו. בנוסף חיפוש פשוט בגוגל לפי המילים: סוף שבוע פנויים פנויות או סופ”ש פנויים פנויות ותוכלו לקבל פרטים על אירועים חדשים ומעודכנים. כמו כן, ניתן להתעדכן ישירות באתרים של החברות שמארגנים אירועים, טיולים וסופי שבוע לפנויים ופנויות כגון טיולי עופרים, טיולים ואגדות, החברה להגנת הטבע ועוד.

סוף שבוע פנויים פנויות – טיפים שחשוב להכיר

מתלבטים אם להרשם לסופ”ש פנויים פנויות?  אין מה לחשוב יותר מדי, מה כבר יכול להיות?  ים, בריכה, אוכל טוב, שמש, הופעות, מסיבות, פעילויות, חברים חדשים, להנות? אתם בטוח תהנו.

אל תגיעו במטרה להכיר , כי אחרת זה כל הזמן יעסיק אתכם ויפריע לכם להנות, וכל הזמן תהיו עסוקים רק בלחפש ולחפש במקום להנות. ראיתי את זה כמה פעמים בסופי שבוע לפנויים פנויות שליוויתי והוצאתי וזה ממש מרתיע אנשים אחרים ששרואים אדם שרק עסוק בלחפש ולהכיר, זה משדר לחץ ומרחיק. פשוט תהנו מהסופ”ש, תבלו, תחייכו ותשמחו, זה כבר יגרום לאנשים לרצות להכיר אתכם ולהתחבר אליכם.

במהלך סוף השבוע תשתתפו בפעילויות, תציגו את עצמכם, אל תתביישו, כך שאנשים יוכלו לגשת אליכם, תעיזו לגשת ולדבר עם אנשים אחרים, תזכרו שלכולם זה מרגיש קצת מביך בהתחלה, אבל צריך לצאת מאיזור הנוחות ולנסות.

אם לא ראית את המיועד/ת בפעם הראשונה….סבלנות -תהנו מסוף השבוע. בפעם הבאה יהיו אנשים חדשים, נופים אחרים והזדמנויות חדשות להכיר ולמצוא אהבה.

 אגב, בפועל, המטרה המרכזית היא לאו דווקא למצוא אהבה, אלא להנות מסוף שבוע של חוויות והרבה כייף,

, ונועדו לאפשר הזדמנויות להכיר גם עבור פנויים פנויות שמאסו בדייטים לא מוצלחים, ובקשרים דיגיטליים למיניהם, לנסות וליצור קשרים ואף מערכות יחסים בדרך הישנה והטובה. 

לסיכום:

המטרה הבסיסית של סוף שבוע לפנויים פנויות, היא הנאה מהזמן, מהכרות עם אנשים נוספים, מהפעילויות השונות, ומהטיולים המשולבים בסוף השבוע, ואם במקרה גם מצאתם אהבה תוך כדי – הצלחתם. ההכרות הפיזית בסוף שבוע, איננה רק הכרות שטחית, זוהי הכרות המתבטאת לאורך מספר ימים, במצבים שונים, בהם אפשר לבחון אדם יותר לעומק ולהכיר אותו יותר טוב.