טיול מאורגן למרוקו לפנויים פנויות ❤️ הכרויות ופנאי לפנויים פנויות

טיול פנויים פנויות מאורגן למרוקו

תאריך: 24-30/07/2022
מיקום: מרוקו
משך הפעילות: 7 ימים
מתאים ל: פנויים ופנויות
עלות: 1560$
טיול פנויים פנויות למרוקו
טיול פנויים פנויות מאורגן למרוקו, מדינה מיוחדת ומלאת ניגודים עם מסלול ייחודי ומפתיע המשלב טבע מרהיב, אנתרופולוגיה ותרבות עתיקה ומיוחדת. נבקר בהרי האטלס המרהיבים, חופים, נופים מגוונים, ערי מלוכה ססגוניות, חפלות, בילויים, הזדמנות נהדרת לטיול מיוחד וקסום, להכיר חברים חדשים ואולי גם למצוא אהבה..
לא בא לכם לבוא לבד? יאללה..יש לכם פה אפשרות להזמין חבר/ה:שתפו בווצאפ

נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופים - אתר לפנויים פנויות

לפרטים נוספים והרשמה: עופרים 052-2945446 03-9648006

אשמח אם תחזרו אליי עם פרטים נוספים לגבי הטיול המאורגן למרוקו:

    טיול מאורגן למרוקו - מסלול:

    יום 1

    טיסה תל אביב -מרקש נחיתה במרקש סיור פנורמי ובערב סיור בשוק המקומי גמע אלפנע הפועל ללא הפוגה עם אנרגיות מדהימות עם אוכל נהדר הכיכר המרכזית של המדינה של מרוקו והלב הפועם של העיר, יש הרבה יותר משוק ססגוני. זהו קרקס ספונטני, צבעוני, קסום ואקזוטי, שנראה כאילו נלקח היישר מסיפורי אלף לילה ולילה

    יום 2

    גן מיורל, מוזיאון איב סנט לורן מרקש, מוזיאון PIERRE BERGÉ לאמנויות ברבר + סיור במלאח .אפשרות להזמין חמאם בסגנון מרוקאי.

    בערב בתשלום נוסף: הפנטזיה של עלי ערב פולקלור ברברי, מסיפורי אלף לילה ולילה כולל ארוחה מרוקאית עם מאכלים כמיטב המסורת

    יום 3

    מפלי אוזוד- משמעות השם “אוזוד” בברברית היא הפעולה של טחינת תבואה והמפלים נקראים כך על שם טחנות התבואה הרבות שהוקמו סביבם. בסמוך לפסגת המפלים תוכלו לראות עשרות טחנות כאלו שרובן עדיין פעילות. אם תרצו לרדת לתחתית המפלים, ניתן לעשות זאת בשביל היורד מפסגת המפלים לתחתיתם. יש רק דרך אחת כזו, דרך מבטון עם חנויות ומסעדות קטנות בצדה – כיאה לאחד מאתרי התיירות הפופולריים במרוקו. בתחתית המפלים תוכלו להתרווח ולהתרגע באחד מבתי הקפה ואולי אפילו לראות קופי מקוק ברברי.

    יום 4

    אחרי ארוחת בוקר נצא לעיר קזבלנקה קזבלנקה (Casablanca),הנמצאת על החוף האטלנטי, היא עיר יחסית חדשה, הנוסדה בתחילת המאה. היא הבירה הכלכלית של מרוקו , עיר התעשייה השנייה בגודלה באפריקה והיא מכילה את אחד הנמלים הגדולים ביותר ביבשת. יש בקזבלנקה אווירה מטרופוליטאנית מאד, והיא שונה משאר הערים הגדולות של המדינה. בעיר נמצא מסגד חסן השני, אחד המסגדים הגדולים בעולם ודוגמא מופלאה למיומנות המרקונית בעיצוב ואדריכלות.זהו גם אחד המוסדות הדתיים היחידים במדינה שפתוחים לביקור של מי שאינם מוסלמים. בעיר יש חיי לילה פרועים למדי, וגם מספר חופים אטרקטיביים, אם אתם צריכים קצת מנוחה. המסגד הגדול ”מתחם יפיפיה“ קרוב מאוד למאודינה של רבאט, ליד הנהר ומגדל חסן הכול באותו מתחם. …

    יום 5

    נסיעה לאסוירה אחת מערי התיירות במרוקו. אין עיר במרוקו, שבה תמצאו, כמות של תיירים צעירים, כמו כאן, והדוברים מגוון רב של שפות. בעיקר אירופיות. בעיר יש, עתה, כ- 50,000 תושבים, שעיקר פרנסתם על דיג ותוצריו, תיירות ומלאכות מסורתיות, בעיקר עיבודים בעץ הערער. לאיסאווירה יש עבר יהודי עשיר. במקום נמצא ביתו, בית הכנסת ונקודת הציון של ר’ חיים פינטו (הגדול), ראש השושלת.

    יום 6

    יום חופשי לקניות והשלמת הסיורים

    יום 7

    ציק אין וחזרה לנמל התעופה לעבר תל אביב

    קרדיט צילום: Photo by Sergey Pesterev on Unsplash