פסיכולוגיה של אתרי הכרויות | הרצאה לפנויים פנויות על אתרי הכרויות

פסיכולוגיה של אתרי הכרויות

תאריך: יום שני 04/02/2020
מיקום: תל אביב
מתאים ל: פנויים ופנויות
עלות: 10 ש"ח
הפסיכולוגיה של אתרי ההכרויות

הרצאה לפנויים ופנויות בה נדבר על אתרי ההיכרויות השונים, יתרונות וחסרונות, ונלמד על השימוש המומלץ באתרים,  איזה תמונה כדאי לי לשים? מה לכתוב בפרופיל כדי לקבל יותר פניות רלוונטיות, איך אנחנו בוחרים באתרי היכרויות כשיש היצע כל כך גדול? אחוזי ההתאמה האלה – זה באמת עובד?

לא בא לכם לבוא לבד? יאללה..יש לכם פה אפשרות להזמין חבר/ה:שתפו בווצאפ

נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופים - אתר לפנויים פנויות

ההרשמה נסגרה- אזל מלאי הכרטיסים

אשמח לקבל פרטים נוספים על ההרצאה: פסיכולוגיה באתרי הכרויות לפנויים ופנויות

    הרצאה על אתרי הכרויות – מה נלמד?

    לפני תקופת האינטרנט, אתרי ההכרויות, אפליקציות ההיכרויות השונות והטלפונים החכמים, כדי להכיר בני/בנות זוג פוטנציאליים נאלצנו לצאת לדיסקוטק/מועדון/בר , לעשות עיניים ולקוות שיש בסביבה רווק/ה פנוי/ה שגם מחפש להכיר. היום, הסצנה של הפנויים – פנויות עברה בצורה ניכרת לאפליקציות ואתרי ההיכרויות. המעבר מהפאב לאפליקציות שינה כמעט הכל, דרך הסינון, החוקים, התקשורת…. עד כדי כך שלפעמים זה מרגיש כמו עולם אחר לחלוטין.
    בהרצאה נדבר על אתרי ההיכרויות ונלמד מהניסיון של המחקרים ושל האתרים עצמם – איזה תמונה כדאי לי לשים? איך אנחנו בוחרים באתרי היכרויות כשיש היצע כל כך גדול? אחוזי ההתאמה האלה – זה באמת עובד? נצא ונשאל את השאלות החשובות כשהמטרה שלנו – להיות משתמשים מודעים יותר, ובתקווה חכמים יותר, באתרי ההכרויות בדרך למציאת אהבה.

    ההרצאה תתקיים בפרינדס אנדרגראונד, אבן גבירול 30, קומה מינוס 1, תל אביב
    פתיחת דלתות: 19:30    תחילת הרצאה: 20:00

    על המרצה: שירי עומר גל בעלת תואר שני בפסיכולוגיה חברתית והתחילה להתעניין באתרי הכרויות כי ככה מכירים היום בתל אביב. החוויות שהיא עוברת (ועברה) הן המניע העיקרי שלה כחוקרת אתרי היכרויות. החלום שלה הוא יום אחד לעבוד באוקיי קיופיד וליצור את האלגוריתם שעושה את אחוזי ההתאמה ובינתיים היא עובדת כחוקרת התנהגות בחברת היי טק.

    הפרויקט של תומר וכריס

    אנחנו מסייעים לפנויים ופנויות (בעיקר רווקים ורווקות צעירים) להיכנס לזוגיות. איך אנחנו עושים זאת? יפה ששאלתם. שידוכים, מפגשי היכרויות, אירועים, הרצאות וייעוץ אישי בנושא מציאת זוגיות. בפגישה אישית נסייע לכם לזהות מה צריך לעשות אחרת כדי למצוא זוגיות טובה ואפילו ננסה לשדך לכם בן/בת זוג מתאימ\ה.  בנוסף למפגש האישי, אנחנו מארגנים המון פעילויות לרווקים ורווקות בהם אפשר להכיר חברים חדשים באופן חווייתי. באירועים אנחנו דואגים תמיד לוודא שיש יחס שווה בין גברים לנשים והתאמה מבחינת גילאים