ספיד דייט לדתיים ❤️ כשאתם באמת רוצים למצוא את החצי השני שלכם

ספיד דייט לדתיים

תאריך: יום רביעי 23/11/2022
מיקום: תל אביב
מתאים ל: פנויים פנויות דתיים
עלות: תימסר טלפונית
ספיד דייטינג

בואו להכיר פנויים ופנויות דתיים ואיכותיים בערב ספיד דייט לדתיים שרוצים להכיר בן/בת זוג לקשר רציני ומשמעותי שיוביל בסופו של דבר לחתונה והקמת בית בישראל. במהלך הערב תפגשו כ 10-20 בני זוג פוטנציאלים, דתיים, איכותיים ורצינים ל”מיני דייט” של 7 דקות ותעלו את הסיכוי שלכם למצוא אהבה. 

לא בא לכם לבוא לבד? יאללה..יש לכם פה אפשרות להזמין חבר/ה:שתפו בווצאפ

נודה אם תפרגנו ותציינו שהגעתם דרך האתר פו"פים

אשמח אם תחזרו אליי עם פרטים נוספים לגבי ערב ספיד דייט לדתיים:

    ספיד דייט לדתיים – מה היתרונות?

    • בכל מפגש ספיד דייט תפגשו ותכירו 10-20 פנויים פנויות דתיים בזמן שבו הייתם יוצאים לדייט יחיד
    • לא תבזבזו זמן יקר על עוד דייט ראשון כושל שכבר אחרי כמה רגעים ידעתם שזה לא יוביל לשום מקום
    • ספיד דייט לדתיים מאפשר לכם להכיר אנשים מרקע דתי דומה לשלכם, ולהגדיל את סיכויי ההצלחה וההתאמה במציאת החצי השני.

    ספיד דייט לדתיים – איך זה עובד?

    למפגש ספיד דייט לדתיים מגיעים (בהרשמה מראש כמובן, תוך התאמה מגדרית שווה בין גברים לנשים) כאשר בממוצע מגיעים לכל ערב שכזה, כ- 20 גברים ו 20 נשים, מאותה שכבת גיל או מאותה שכבת פילוח (פנויים פנויות דתיים ומסורתיים למשל או למשל דוברי רוסית(. המפגשים נערכים לרוב בתל אביב (אך לפעמים גם בירושלים או בחיפה, בהתאם לביקוש), בפאב כשר או בבית קפה כשר שנשכר ונסגר במיוחד לצורך האירוע, כדי לשמור על פרטיות המשתתפים ולאפשר אווירה נעימה יותר.
    בתחילת הערב, נפגשים כולם יחד, שותים משהו ומנשנשים בקטנה, משחררים את המבוכה הטבעית ומקלילים את האווירה, קצת מינגלינג חברתי, ומקבלים כרטיסי בחירה (עליהם תתבקשו לציין בהמשך את התרשמותכם מבן/בת הזוג לדייט)… זהו, שקט.. מתחילים.
    כל אישה מתיישבת בשולחן משלה, המרוחק כמובן משאר השולחנות של המשתתפים כדי שיהיה אפשר לשוחח בפרטיות ולהתרכז בשיחה בלי רעשי משנה מיותרים. עם צלצול הפעמון, כל גבר מתיישב לדייט קצת ולא מחייב של כ-7 דקות שמטרתו להרגיש את החיבור הראשוני בין הצדדים ולבדוק אם יש סיכוי להמשך. כמובן שאין צורך להודיע פנים מול פנים לצד השני אם זה מתאים או לא, כך שנחסכת המבוכה במקרה של אי התאמה. את התרשמותכם תציינו בטופס ההתאמה שקיבלתם. כשהפעמון מצלצל שוב, כל גבר עובר לדייט בשולחן הבא. כך במשך הערב (עם הפסקות התרעננות משחררות) כולם בעצם פוגשים בכולם. בסוף סבב הדייטים, אתם מוזמנים להישאר וליהנות מהמשך ערב כייפי ומהנה.  לאחר בדיקה של כרטיסי ההתאמה על ידי הצוות, ובמידה ושני הצדדים סימנו התעניינות חיובית, יקבלו שני הצדדים את מספרי הטלפון להמשך התקשרות ולדייט אמיתי, אז כשנמאס לכם ממשחקים, ספיד דייט לדתיים הוא הפתרון בשבילכם.

    איפה עוד אפשר להכיר פנויים ופנויות דתיים?

    אם ספיד דייט לדתיים מרגיש לכם קצת כבד בשלב הזה, או מלחיץ מדי , יש עדיין לא מעט אפשרויות למצוא אהבה, החל מאתרי הכרויות לדתיים, אפליקציות, רשתות חברתיות ואפילו מחוץ למחשב (כן,כן, כמו פעם…) או אפילו באמצעות משרדי שידוכים. אז הנה כמה המלצות על דרכים קלות ונוחות שיעזרו לכם לחפש את החצי השני שלכם :
    • שליש גן עדן – מי לא מכיר את אתר ההכרויות שליש גן עדן, אתר ההכרויות לדתיים הגדול ביותר בישראל. אני אישית מכיר לא מעט זוגות (כולל אחי) שהכירו דרך האתר שליש גן עדן והתחתנו, כך שהשיטה פה עובדת וגם המאגר ברובו מאוד איכותי ורציני  (לאחרונה יש אפילו מספר חברים לא דתיים שמאסו בשוק הבשר שהולך בשאר אתרי ההכרויות והחליטו להצטרף לכאן כדי למצוא אהבה אמיתית, חתונה והקמת בית). באתר תוכלו להנות ממאגר גדול של חברים, בכל הגילאים, מכל רחבי הארץ ומכל הזרמים הדתיים האפשריים, החל מדתיים לאומיים, דתיים לייט, חרדים, חרד”לים, ברסלבים, חוזרים בשאלה ואפילו לא מעט דתל”שים (דתיים לשעבר). אז כשנמאס לכם ממשחקים ובא לכם באמת להכיר… להצטרפות חינם ליחצו כאן >>
    • שניים שהם אחד – אתר הכרויות ותיק המציע פלטפורמת הכרויות לפנויים ופנויות דתיים ומסורתיים. להצטרפות חינם – ליחצו כאן >>
    • אלגו – בוט הכרויות ייחודי שמבוסס על פלטפורמת ווצאפ ומציע שידוכים על בסיס בינה מלאכותית לפנויים ופנויות מהמגזר הדתי. השימוש חינם לחלוטין. לפרטים נוספים אלגו הכרויות
    • רינגל – אפליקציית הכרויות לגברים ונשים מהמגזר הדתי והמסורתי שמחפשים את החצי השני שלהם למטרת חתונה. אפליקציית רינגל מזכירה מאוד את אפליקציית טינדר
    • פייסבוק

     

    כמו למשל אתר ההכרויות שליש גן עדן (שגם מארגן מדי פעם מפגשי ספיד דייטינג לדתיים) או אתר ההכרויות שניים שהם אחד. בנוסף תוכלו להכיר גם באמצעות הרשתות החברתיות כמו קבוצות המיועדות לפנויים ופנויות דתיים בפייסבוק.

     

    שאלות ותשובות

    • כמה עולה ספיד דייט לדתיים? עלות המפגש היא כ-200 ש”ח, המחיר נחשב גבוה יחסית לאירועי פנויים פנויות, אך כולל השכרה של פאב שנסגר לצרכי האירוע, משקה ראשון חינם, נשנושים וכמובן הנחייה מקצועית. בסופו של דבר במחיר של 2 דייטים אתם מקבלים 10-20 דייטים רציניים. שווה.
    • למה בעצם ספיד דייט הוא המקום המומלץ ביותר להכיר? מדובר במפגש שהוא לא טבעי ולא חברתי, אלא מיועד נטו למי שמחפש הכרות ומוכן לצאת מאיזור הנוחות שלו כדי למצוא אהבה אמיתית, בניגוד לאפליקציות להכרויות למשל ששם המאמץ הוא בעצם להביט את האצבע ימינה או שמאלה, וחוסר המאמץ גם מביא לחוסר רצינות בקשר ברוב המקרים.
    • איפה עוד אפשר להכיר פנויים ופנויות דתיים? אם אתם עדיין לא בשלים להצטרף למפגש ספיד דייט לדתיים, צירפנו לנוחותכם קישורים לאתרי הכרויות מומלצים לדתיים.

    אירועים נוספים לפנויים ופנויות שיכולים לעניין אותך

    ספיד דייט לגילאי 50 פלוס

    מעבר לדף האירוע

    ספיד דייט 60 פלוס

    מעבר לדף האירוע

    ספיד דייט לגרושים וגרושות

    מעבר לדף האירוע