שליש גן עדן - אתר הכרויות לדתיים - סקירת אתרי הכרויות

שליש גן עדן

שליש גן עדן הינו אתר הכרויות הגדול והמוביל לפנויים פנויות דתיים ומסורתיים עם למעלה מ 120,000 פנויים ופנויות (נכון לשנת 2022) שמחפשים באתר הכרות למטרת חתונה והקמת בית בישראל, כאשר בכל שבוע מצטרפים מאות פנויים ופנויות חדשים לאתר, ונהנים מפלטפורמת הכרויות מתקדמת,נוחה, מאובטחת ואיכותית וכמובן מבלי להתפשר על תוכן הולם וצנוע המתאים לאתר הכרויות לדתיים.

שליש גן עדן שהוקם כבר בשנת 2011 מתהדר כיום בתואר אתר ההכרויות שמחתן הכי הרבה זוגות, אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו להיות חלק מסטטיסטיקת החתונות של זוגות שהכירו באתר.

להצטרפות חינם לאתר שליש גן עדן – ליחצו כאן

אתר הכרויות שליש גן עדן

שליש גן עדן – תהליך ההרשמה

כדי להרשם לשליש גן עדן תתבקשו להזין בדף הבית: פרטי כניסה (כתובת דואר אלקטרוני וסיסמא), מין ותאריך הלידה שלכם. כמובן שיש גם אפשרות לרישום מהיר באמצעות חשבון הפייסבוק שלכם (כמובן ששום דבר לא מתפרסם על הקיר שלכם). לחיצה על הרשמה והופ..אתם באתר.

לא הייתם קונים בחנות שחלון הראווה שלה ריק, נכון?  זה השלב שבו מומלץ לערוך את הכרטיס האישי שלכם, הפרופיל שלכם באתר כך שאנשים יוכלו להכיר אתכם ולהתרשם מכם באמצעותו. מה גם שיש בשליש גן עדן פיצ’ר שלא ראיתי באתרי הכרויות אחרים שלא מאפשר לך לשלוח הודעות לחברים באתר אם הכרטיס שלך ריק. אז קדימה, בואו נרשם, מדובר ב 3 שלבים:

  • שאלות כלליות – בשלב הראשון תתבקשו לענות על שאלות כלליות כגון מצב משפחתי (רווק/ה, גרוש/ה, אלמנ/ה, עם/בלי ילדים), איזור מגורים, עיסוק, מצב כלכלי, מראה חיצוני, עישון וכד’. כאן כבר תראו את ההבדלים בין אתר הכרויות רגיל לבין שליש גן עדן כאתר הכרויות לדתיים, עם שאלות כגון: כיסוי ראש לאחר החתונה, תדירות התפילה, לימוד תורה, השקפה (דתי לאומי / חרדי / חוזר בתשובה / דתל”ש וכד’) ואפילו אם מדובר בכהן או לא. מטרת השאלות הנ”ל היא כאמור לדייק כמה שיותר את ההתאמה, לכן חשוב מאוד לענות על הכל. בנוסף תתבקשו לבחור משפט מייצג וכן לכתוב על עצמכם כמה מילים, אלו השדות הכי חשובים בפועל והם אלו שמבדילים את הכרטיס שלכם מכרטיסים אחרים, ופה יש לכם אפשרות להציג את עצמכם במילים שלכם, קחו כמה דקות, תנסחו ואפילו תעזרו בחברים. ותרו על משפטים כגון “אין הנחתום מעיד על עיסתו…”, פה אתם הכי אמורים להעיד על עצמכם. אז קדימה, תשקיעו.
  • תמונה אחת שווה אלף מילים – בשלב השני תתבקשו להעלות תמונות לכרטיס שלכם, כאשר יש אפשרות להעלות תמונה ישירות מהכרטיס שלכם בפייסבוק, שזה נהדר ונוח. הקפידו להעלות לפחות תמונה אחת שבה רואים את העיניים שלכם (ללא משקפי צלילה, משקפי שמש או קסדת אופנוע…), וחשוב שתחייכו ברוב התמונות, זה בסופו של דבר מה שהכי מושך אנשים.
  • כל היופי באופי – שלב פשוט יחסית ובו סרגלים המדרגים בין 1-10 תכונות אופי שונות כגון ביטחון עצמי, חברותיות, רצינות, שנינות ועוד. זה אמנם לא מדע מדוייק, אבל נותן לצד השני קצת מידע על האופי שלכם.

זהו, אחרי שסיימתם את כל השלבים, אפשר לעבור לשלב המרגש של החיפוש. האתר מציע כמה אפשרויות חיפוש שונות:

חיפוש פשוט – אם אתם בראש מספיק פתוח ולא מגיעים עם רשימת מכולת מראש של החצי השני, תוכלו להנות מהחיפוש הפשוט עם מספר פרמטרים בסיסים של טווח גילאים, השקפה דתית ומרחק. צפ

חיפוש מתקדם – אם למשל תדירות התפילה, גובה, מוצא והרגלי העישון של הצד השני חשובים לכם ואתם לא רוצים להתחיל לבזבז זמן בלעבור כרטיס כרטיס 

אפשרויות נוספות מעניינות ואף משעשעות לחיפוש בן/בת זוג באתר שליש גן עדן הן: חיפוש לפי שם (אם תמיד חלמת להתחתן עם בחורה בשם מיכל למשל ), חיפוש לפי מקצוע (כי כבר מגיל 8 ידעת שבעלך יהיה רופא) וחיפוש (מפתיע יחסית באתר הכרויות דתי) לפי מזל אסטרולוגי (תמיד אתם יכולים להעזר בהתאמה האסטרולוגית בין מזלות).

 

למה חשוב להשקיע במילוי כרטיס באתר הכרויות?

אין דבר חשוב יותר מזה באתר היכרויות (לאו דווקא באתר שליש גן עדן, אלא בכלל, בכל אתר הכרויות) ולכן יש טעם להקדיש לנושא זה מחשבה רבה. העניין דומה למסיבה שכולם נכנסים אליה ביחד, כי אם כל כך הרבה אנשים מגיעים למקום מסוים בו-זמנית, נשאלת השאלה איך בוחרים על מי מסתכלים? לכן, ממש כפי שלא הייתם הולכים למסיבה עם כל חולצה או עם כל שמלה, כך גם לא כדאי לשלב בפרופיל שלכם כל תמונה שבמקרה נתקלתם בה. בנוסף, יש משמעות גדולה גם לשאלה מה אתם בוחרים לספר על עצמכם. האם אתם רוצים, כבר בפרופיל האישי שלכם, להתחיל לספר על כל התקופות הכי קשות שהיו לכם בחיים? או שאולי אתם רוצים להתרברב ולספר על כל ההצלחות שהיו לכם עד היום? כמובן שאין תשובה אחת נכונה לשאלה איך בונים פרופיל אישי לאתר היכרויות, אך בהחלט יש טעם לנסות להיות כמה שיותר קרובים למציאות. כלומר, אם תציגו את עצמכם בתור משהו שאתם לא, אומנם אולי תצליחו להגיע עם הצד השני לפגישה ראשונה, אך מה יקרה אחר כך? מהר מאוד הצד השני יגלה שאתם מאוד רחוקים מהאופן שבו הצגתם את עצמכם באתר ולכן זה יהיה בזבוז של זמנם עבורכם ועבור הצד השני. לעומת זאת, אם הפרופיל שלכם יהיה כמה שיותר נאמן למקום ולמי שאתם במציאות, ההסתברות לקשר רציני יותר תגדל.

למה דווקא שליש גן עדן?

עד לפני כמה שנים כל הנושא של היכרויות לדתיים אונליין לא היה נושא ממש מדובר. לא היו הרבה אתרי אינטרנט שהציעו את האופציה הזאת ולכן ברור מדוע רוב הדתיים עדיין חיפשו אהבה בצורה מסורתית ומיושנת אם זה באמצעות חברים או באמצעות שידוכים וכד’. היום, לעומת זאת, זה כבר לא כך, אנשים מעדיפים ויכולים לעשות את הבחירות בעצמם באמצעות האינטרנט אחרי שלא מעט פעמים התאכזבו משידוך שהיה נשמע מבטיח ולא צלח. אז למה שלא תבואו ותנסו גם אתם את האפשרות של היכרויות אונליין? אם זה עבד להרבה מאוד אנשים אחרים, למה שזה לא יעבוד גם עבורכם?

לא חסרים אתרי הכרויות מומלצים יותר ומומלצים פחות, אבל כאשר אנחנו מדברים על אתר הכרויות לדתיים, רצוי מאוד לבחור אתר שמכיר את הצרכים של המגזר הדתי ושיש לו ניסיון עם פנויים ופנויות דתיים, בדיוק מה שיש לאתר שליש גן עדן. האתר מנוהל על ידי אסף ובת אל נבון, זוג דתי שעוסק בתחום כבר שנים רבות ומכיר את העולם מבפנים וכיום אף מציעים אפליקציית הכרויות מתקדמת לקהל הרחב בשם Jsmart.

האמת היא, שאם תיכנסו לאתר שמציע היכרויות לדתיים, כמו האתר שליש גן עדן, אתם תגלו שמדובר על אתר שבאמת מתאים את עצמו לצרכים של הציבור הדתי. לפני הכול, מדובר על אתרים שלא פעילים בשבת ובנוסף, יש שם חלוקה מאוד ברורה לזרמים שונים בדת. כלומר, באתר כמו שליש גן עדן אתם תראו שאנשים שפותחים פרופיל באתר נדרשים לענות, בין היתר, על שאלת ההגדרה שלהם מבחינת הדת. יש אפשרויות שונות שביניהן ניתן לבחור, כמו לדוגמא: דתי לייט, דתי מסורתי, חוזרת בתשובה, דתייה לאומית  ועוד. בצורה כזאת ניתן לסנן את האנשים בקלות, כי אם אתם דתיים מסורתיים סביר להניח שתרצו לצאת ולהכיר אנשים שדומים לכם מהבחינה הזאת. לכן האתר פתוח לפנויים ופנויות דתיים מכל קצוות הקשת, החל מדתל”שים (דתיים לשעבר/חוזרים בשאלה), דתיים לאומיים, חרדים לאומיים (חרד”ל), מסורתיים, חוזרים בתשובה ועוד. בכל שבוע מצטרפים עוד ועוד חברים חדשים שמחפשים קשר רציני ורוצים להתחתן ויודעים שהסיכוי הגבוה ביותר נמצא באתר הזה.

שליש גן עדן -מקור השם:

יש אמונה שטוענת כי כל מי שמצליח לשדך 3 זוגות מובטח לו גן עדן ומכאן נגזרת ההנחה כי כל מי שמשדך זוג זוכה בשליש גן עדן מעבר לסיפוק האישי והזכות בחיבור בין אנשים. אמונה זאת נובעת מהקושי שטמון בשידוך בין 2 אנשים, כמו שנאמר בכתובים “קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף”, ולכן מי שבעצם משדך בין זוגות הרי הוא שותף לקדוש ברוך הוא וזוכה לשליש גן עדן. כמובן שזה לא משהו שאפשר באמת למדוד במ”ר אלא נועד להמחיש את הזכות הגדולה ואת החסד הגדול שעושה מי שמשדך. 

יתרונות האתר:

יש כאמור לא מעט אתרי הכרויות לדתיים, חלקם גדולים חלקם קטנים, חלקם בתשלום חלקם בחינם, לכל אחד יתרונות וחסרונות, כאשר המערכת עצמה זהה ברוב המקרים (נרשמים, מבצעים חיפוש ופונים למי שמצא חן). הנה כמה יתרונות שיש בשליש גן עדן מול אתרי הכרויות אחרים, למרות שבתכלס אפשר להרשם לכמה אתרי הכרויות ולהתרשם כל אחד לפי מה שנראה לו בפועל.

הגודל כן קובע – בפועל מה שקובע את ההבדל בין אתרי ההכרויות השונים הוא בעצם כמות האנשים הרשומים באתר. ככל שכמות החברים שמתקבלת בחיפוש גדולה יותר, כך סטטיסטית עולה הסיכוי שלכם להצליח. נכון להיום, שליש גן עדן הוא אתר ההכרויות עם כמות החברים הגדולה ביותר (במגזר הדתי), כך שיש סיכוי גבוה מאוד שאת החצי השני שלכם תמצאו בשליש גן עדן.

איתך בכל מקום ובכל זמן – בחנות האפליקציות (מותאם גם לאנדרואיד וגם לאייפון) תוכלו להוריד לטלפון את אפליקציית ההכרויות שליש גן עדן וכך להיות מחוברים בעצם כל הזמן ומכל מקום, להגיב לפניות באופן מיידי ולחפש את החצי השני שלכם גם במהלך נסיעה ברכבת או עמידה בתור בסופרפארם.

רצינות – צוות האתר עובד כל הזמן על סינון פרופילים, מגיב ברצינות לדיווחים על כרטיסים פיקטיבים או כרטיסים עם הצעות והודעות לא הולמות וכד’. כל זה כדי למקסם את האפשרות להכיר בן זוג למטרת חתונה. העדות הכי טובה לרצינות האתר היא בהרשמה של פנויים ופנויות חילוניים לאתר שליש גן עדן המיועד בכלל לדתיים, תוך הצהרה כי מאסו באפליקציות ובאתרי ההכרויות האחרים שלא מובילים אותם לשום מקום, ואכן בדף החתונות באתר אפשר לראות סיפורי הצלחה והכרויות גם של זוגות חילוניים.

מנוי לאתר שליש גן עדן

עד היום מעולם לא עשיתם מנוי באתר היכרויות, לדתיים או לחילוניים, ואין לכם מושג אם זה עולה כסף? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא היחידים שמתחבטים לגבי הנקודה הזאת. ראשית, חשוב להבין שלכל אתר היכרויות יש את המדיניות שלו ושנית, גם באתרים שבהם המנוי עולה כסף, יש בדרך כלל כמה אפשרויות. רוב האתרים יאפשרו לכם להשתמש בחלק מהפונקציות שלהם בחינם, ללא כל תשלום, אך מצד שני, הם לא יחשפו אתכם לכל המשתמשים ולכל הפונקציות המעניינות יותר.  למשל באתר ההכרויות שליש גן עדן תצטרכו לרכוש מנוי כדי לשלוח הודעות לאנשים שנמצאו חן בעניכם או לקרוא הודעות מאנשים שאתם מצאתם חן בעניהם. לכן, אם אתם כבר מחפשים אהבה וקשר זוגי באתר היכרויות לדתיים, למה לעשות את זה בצורה חובבנית? שווה להירשם, לפתוח לעצמכם פרופיל וגם לעשות מנוי, כי כך תגדילו את הסיכוי שלכם לא רק למצוא אהבה, אלא גם לעשות את זה כמה שיותר מהר. 

למה בעצם לשלם עבור מנוי ולא לחפש אהבה באתרי הכרויות חינם?

הקמת אתר מקצועי ומאובטח מצריכה השקעה כספית גדולה בעת ההקמה וכמובן גם השקעה חודשית עבור תחזוקה שוטפת, פרסום, שיווק וזמן העבודה שמושקע. לכן, למרות שאנחנו רגילים ששירותים באינטרנט ניתנים בחינם, בהכרויות הסיפור שונה. כמובן שאפשר להשתמש באתרי הכרויות חינם, אבל אתרים אלו בדרך כלל פתוחים לכולם, לא מסוננים, ותמצאו שם המון פרופילים פיקטיבים, נשואים שמתחזים, בני מיעוטים או סתם משועממים. לכן, במיוחד כשאתם מחפשים מישהי לחתונה או מישהו לחתונה, חשוב להשקיע, לשלם קצת ולהנות מאתר שמסנן את המשתמשים, שדואג לאבטחת הנתונים וההודעות שאתם שולחים, אתר שישקיע בפרסום וכך תוכלו להנות ממאגר חברים גדול יותר וכמובן תוכלו להנות מחווית שימוש מתקדמת, נוחה ויעילה. מה גם שתשלום מראה על רצינות של הצד השני להכיר באמת ולא סתם לנסות ולצוד לעצמו סטוצים חינם. אלו היתרונות של אתר הכרויות בשלום מול אתר הכרויות בחינם. אז אם אתם באמת רוצים להכיר לקשר רציני, שליש גן עדן, כבר אמרנו?

כמה עולה מנוי?

שליש גן עדן מציעים מספר מסלולי מנויים המאפשרים לך להנות מהשימוש באתר:

  • מנוי חודשי במחיר של 129 ש”ח, ללא התחייבות ועם אפשרות להפסיק את המנוי בכל רגע נתון
  • מנוי חודשי במחיר של 84 ש”ח לחודש – בהתחייבות לשלושה חודשים
  • המומלץ – מנוי חודשי בעלות של 39 ש”ח לחודש, לתקופה של 10 חודשים (המנוי אינו מתחדש באופן אוטומטי לאחר סיומו, בשליש גן עדן מאמינים שלא תצטרכו יותר מ10 חודשים כדי למצוא את החצי השני שלכם)..
בנוסף יש אפשרות לרכוש מנוי יומי במחיר של 50 ש”ח וקיימים מדי פעם מבצעים על מחיר המנוי בשליש גן עדן – שווה לעקוב.  (שימו לב, מחירי המנוי מצויינים כאן נכונים לחודש דצמבר 2021)

 

הכרויות לדתיים ומסורתיים – אפשרויות נוספות:

  • שניים שהם אחד – אתר הכרויות לדתיים ומסורתיים עם מאגר גדול של אלפי חברים פעילים ועוד מאות פנויים ופנויות דתיים המצטרפים לאתר בכל חודש. באתר תוכלו להכיר פנויים ופנויות דתיים בכל הגילאים, רווקים, רווקות, גרושים, גרושות, המעוניינים להכיר בן/בת זוג לקשר רציני. להצטרפות חינם>>
  • דוסידייט – מאתרי ההכרויות לדתיים הגדולים והמוצלחים בארץ עם מאגר ענק ואיכותי של פנויים פנויות דתיים ומסורתיים החברים באתר ההכרויות דוסידייט המחפשים את החצי השני לקשר רציני ואהבה. האתר נוח ופונקציונלי ונועד למחפשי זוגיות וקשר רציני בלבד. להצטרפות חינם >>
  • זיווג 4 יו – אתר הכרויות לדתיים המציע שירות הכרויות בחינם וללא דמי מנוי  תוך כוונה להפגיש בין פנויים ופנויות דתיים בארץ ובעולם, בדרך לזוגיות וחתונה.  באתר אף תוכלו למצוא פרטים על אירועים המיועדים להכרויות בין פנויים ופנויות כגון טיולים, הרצאות, ספיד דייט ועוד. השימוש באתר חינם לחלוטין.
  • קבוצת הכרויות לדתיים בפייסבוק – מלבד אתר שליש גן עדן ואתרי הכרויות נוספים לדתיים, תוכלו לנסות ולהכיר בת/בן זוג גם בקבוצת הכרויות לפנויים ופנויות דתיים, בה תוכלו להשתתף בדיונים פעילים, להציג את עצמכם בפוסט הכרות, להגיב על פוסטי הכרויות שמצאו חן בעיניכם וכן להתעדכן לגבי מפגשים ואירועים לפנויים פנויות דתיים. להצטרפות לקבוצה ליחצו כאן

 

שם האתר: שליש גן עדן שנת הקמה: 2011
הרשמה לאתר: חינם לחלוטין שימוש באתר: דמי מנוי
ציון הרשמה: 8/10 ציון שימוש: 8/10
עיצוב האתר: 8/10 אפליקציה: יש
ציון כולל לאתר: 8/10 כתובת האתר: Date4dos.co.il

שאלות ותשובות

מה זה שליש גן עדן ?  שליש גן עדן הינו אתר הכרויות לדתיים ומסורתיים המחפשים קשר רציני למטרת חתונה והקמת בית בישראל, כאשר מקור השם הוא כי מי שמשדך זוג זוכה בשליש גן עדן.

כמה עולה מנוי לשליש גן עדן? יש מספר מסלולים כאשר המחירים נעים בין 39-129 ש”ח לחודש, כאן תוכלו לקרוא על ההבדלים בין המסלולים, היתרונות ולמה המנוי מפסיק אחרי 10 חודשים…

האם כדאי להרשם לאתר שליש גן עדן?  אם נמאס לכם מאפליקציות ואתרי ההכרויות הרגילים ואתם רוצים להתקדם, להכיר למטרת חתונה והקמת בית, זה המקום בשבילכם.

 

 

להצטרפות והרשמה חינם לאתר שליש גן עדן – ליחצו כאן

 

אז מה היה לנו כאן?