לזמן אהבה - מפגש לנשים ❤️ הכרויות ופנאי לפנויים פנויות

לזמן אהבה – מפגש לנשים

תאריך: יום ראשון 23/10/2022
מיקום: רמת החייל, תל אביב
מתאים ל: פנויים ופנויות
עלות: 222 ש"ח
לזמן אהבה
מפגש MasterSoul נוסף בסלון שלי, והפעם נדבר על אהבה ועל לזמן אהבה טובה לחיינו.
★★ זה מתאים גם למי שמחפשת אהבה חדשה וזוגיות חדשה וגם למי שרוצה לחולל אהבה חדשה בזוגיות הקיימת שלה ★★
לא בא לכם לבוא לבד? יאללה..יש לכם פה אפשרות להזמין חבר/ה:שתפו בווצאפ

נודה אם תצייני שהגעתם דרך פופים - אתר לפנויים פנויות

לפרטים נוספים והרשמה - השאירי פרטים

אשמח אם תחזרי אלי עם פרטים נוספים לגבי מפגש זימון אהבה

    סיפרתי לאהובי על הדייט האחרון שלי.
    ואז הוא אמר: “אני חייב לשאול אותך משהו.
    נשים שאני מדבר איתן – חברות או קולגות, מספרות שהטינדר והקיופיד האלה סיוט, שכל הדייטינג הזה מתיש והן פוגשות גברים מזעזעים והזויים, שהן מותשות.
    ורק את פוגשת גברים שהם מצליחים, מעניינים, מכבדים, רגישים… איך זה יכול להיות שכולן חוות את זה כסיוט ואת אוספת לך כאלה גברים סביבך?”
    אז עניתי לו וגם חשבתי על זה אחר כך והנה המתכון:
    1. אני לא מגדירה מראש לגברים שאני פוגשת תפקיד בחיי.  אני יודעת אילו אנשים, באופן כללי אני רוצה בחיים שלי, בלי קשר לאופי הקשר. (אנשים לא-ציניים, עם לב פתוח, שמתרגשים מהעשייה שלהם, שאוהבים לאהוב, שיש בהם שמחה ותאוות חיים, תודה ששאלתם).ברגע שאין תפקיד מוגדר- אני מגיעה להיכרות עם לב פתוח באמת ולא עם רשימת דרישות, פשוט עם סקרנות להכיר את האדם שמולי. הדבר הזה מייצר אפשרות לתקשורת בטוחה וכנה ושקטה בלי צורך בפוזה או בהוכחות. לפחות מצידי.
    2. ואז- אם מישהו במקום של לעשות רושם או לנסות לשחק משהו מולי- הפער הראשוני הזה בינינו כל כך בולט שאני בכלל לא ממשיכה את ההתכתבות.
    3. למדתי לזהות סימנים של “לא שווה את המאמץ”. למשל כשהאדם שמולך כל כך עסוק בלהביע את מה שהוא רוצה/מקווה/חולם עוד לפני שהוא יודע משהו עלייך או כשאדם נוהג בשתלטנות כבר בשיחה (הכי נפוץ: תכתבי לי לוואטסאפ. במקום: מתאים לך לעבור להכיר בוואטסאפ?)
    4. אני סומכת על תחושת הבטן שלי. אם יש לי אפילו את הצל הכי קטן של אי-נוחות או כיווץ בגלל ההתכתבות איתו- אני סומכת על הגוף שלי ולא ממשיכה. ואותו דבר ההיפך- אם משהו ברור או לא ברור מצליח להעלות בי חיוך או לגרום לי לצחוק בקול או פשוט עושה לי נעים בבטן- אני סומכת על עצמי גם אם אין לו תמונה/הוא לא הטעם שלי/וואטאבר.שוב- בגלל שלא כל אחד צריך להיות ה-אחד – אני מאפשרת לעצמי לפגוש גם גברים שאולי לא הייתי מסובבת אחריהם את הראש ברחוב (ככה פגשתי את אהובי שהוא ממש לא הטעם שלי ואני ממש לא הטעם שלו אבל כבר יותר משנה שאנחנו לא מפסיקים להתרגש זה מזו בכל רמה אפשרית).
    5. אני יודעת מה אני רוצה. אני כותבת את מה שאני רוצה. אני מבקשת את מה שאני רוצה. אני מאפשרת לעצמי לחלום ולפנטז ולרדת לפרטי פרטים במחברת לגבי האדם הזה והאופי שלו ואיך זה מרגיש כשאנחנו יחד ואיך כשאנחנו בנפרד, ומה אני לא רוצה להרגיש יותר לעולם במערכת יחסים ומה אני חולמת לחוות, לרפא, ללמוד על אהבה. ואני מזהה את האיכויות האלה כבר בתמונות, במילים שהאדם שמולי בוחר להשתמש בהן כבר בהתכתבות בינינו, עוד לפני שעברנו לוואטסאפ 😉 מילים וביטויים שמעידים על עניין אמיתי באדם שאני, על התרגשות (שימי לב איך הוא מספר על העבודה או הילדים שלו), על עולם עשיר (שימי לב איך הוא מדבר על התחביבים שלו, אפשר לשמוע את התשוקה מהמילים הכתובות). כשכל אלה מתקיימים אני עוברת לוואטסאפ או טלפון, וכשזה ממשיך להיות ככה שם- אז אני אצא איתו לדייט ראשון.
    ובשנתיים וחצי מאז שפתחתי את הנישואין- עוד לא היה לי דייט גרוע.
    כל הגברים שפגשתי, ולא משנה אם הם הפכו לאהבה גדולה, או אהבה רגעית, או פשוט נשארו חברים – כולם היו ועודם גברים נפלאים, מרגשים, מרתקים, כאלה שגם אם לא בשבילי- הייתי שמחה וגאה להכיר לנשים שאני אוהבת.
    ❤️
    מיד אחרי סוכות אני מקיימת מפגש MasterSoul נוסף בסלון שלי, והפעם נדבר על אהבה ועל לזמן אהבה טובה לחיינו.
    ★★ זה מתאים גם למי שמחפשת אהבה חדשה וזוגיות חדשה וגם למי שרוצה לחולל אהבה חדשה בזוגיות הקיימת שלה ★★

    מה זה MasterSoul?

    זו סדנה מעשית ופרקטית שנוצרת בלייב, מתוך השאלות, האתגרים, החלומות הספציפיים שמביאה כל משתתפת. עם פרקטיקות לזימון, יצירת מציאות וקפיצה קוונטית למציאות שאנחנו מבקשות ליצור לעצמנו.
    אלה כל הפרטים 😊
    לאחר התשלום יישלח לכן מייל עם הכתובת המדויקת וכמה שאלות ותרגילי הכנה.
    מתי?
    יום ראשון, 23.10.22, 19:30, אצלי ברמת החייל ❤️
    *מספר המקומות מוגבל מאוד*
    מחיר: 222 ₪.