טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות ❤️ עזבו את המחשב ובואו למצוא אהבה

טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות

תאריך: יום שבת 17/09/2022
מיקום: עמק המעיינות
מתאים ל: פנויים ופנויות
עלות: 160 ש"ח
טיול פנויים פנויות

עמק המעיינות (לשעבר בקעת בית שאן) מתחדש לקראת הסתיו. שדות העמק נצבעים בחום, החצבים מתחילים לפרוח ולבשר את הסתיו ואנחנו נבלה בין המעיינות בעמק. בטיול שלנו נשלב הליכה עם כניסה למעיינות הצוננים (מחכה לנו מזג אוויר מושלם בשבת). נתחיל בעין מגדל שם ניתן לטבול, נמשיך בהליכה לעין שוקק שם נעצור לשחייה נמשיך ל “שביל צביקה “מסלול הליכה קצר במים “בשביל הרטוב” (בגובה כפות רגליים) (ניתן להקיף את השביל ולא להיכנס למים) נמשיך לתל שכה ונגיע לברכות הקסומות והצלולות של נחל הקיבוצים. לאורך המסלול ילוו אותנו העופות הנודדים וכמובן מטעי הדקלים. נחזור הביתה מחוייכים, רגועים, עם חברים חדשים ואולי אפילו עם התחלה של אהבה.

לא בא לכם לבוא לבד? יאללה..יש לכם פה אפשרות להזמין חבר/ה:שתפו בווצאפ

נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופים - אתר לפנויים פנויות

לפרטים נוספים והרשמה: עופרים טיולים לפנויים ופנויות 052-2945446 03-9648006

אשמח אם תחזרו אליי עם פרטים לגבי טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות:

    נקודות איסוף:

    07:40 – ראשון לציון      08:00 בת ים    08:15  תל אביב     – איסוף לאורך כביש החוף –   10:15 צומת מגידו

    עמק המעיינות

    עמק המעיינות (נקרא בעבר בקעת בית שאן)  נמצא מערבית לעמק בית שאן, למרגלות הר הגלבוע והוא אחד האזורים היפים ביותר לטיול בישראל. בעמק תמצאו לא מעט מעיינות (עין חומה ועין מגדל – מקורותיו של נחל הקיבוצים המפורסם והמתוייר, עין מודע, עין נזם, עין הנצי”ב ועוד). בעמק המעיינות תמצאו  עולם חי וצומח עשיר. החלק העילי של הנחל הוא שמורת טבע מוכרזת.

    מטיילים עם עופרים

    טיולי עופרים לפנויים פנויות מציעים חוויה המשלבת טיול מהנה בהדרכת עופר בן דוד (מורה דרך ובעל תואר ראשון בלימודי א”י) והזדמנות רומנטית למצוא אהבה למטרה רצינית, תוך הרחבת המעגל החברתי והזדמנות להכיר חברים חדשים. עופרים הם החברה הגדולה והמוכרת ביותר כיום לטיולי פנויים פנויות, עם מבחר עצום של אלפי פנויים ופנויות שכבר טיילו עם חברת עופרים מאז שהוקמה. אלפי זוגות וחברויות חדשות נוצרו בטיולי עופרים , ומאות זוגות כבר התחתנו אחרי שהכירו בטיולים.
    היתרון הגדול להכרות במהלך טיולי פנויים פנויות הוא שאין את המתח והלחץ שיש בדרך כלל כשיוצאים לדייט ראשון. טיול שכזה מאפשר לכם להכיר בצורה אמיתית ולבחון את האנשים במצב טבעי בלי המסיכות שיש ברוב הדייטים.
    מוזמנים להצטרף, להנות מטבע מרהיב, נופים, הכרויות חדשות, חברים חדשים ואולי אפילו גם למצוא אהבה.