אימון לזוגיות ❤️ רשימת מאמנים מומלצים - הכרויות ופנאי לפנויים פנויות

אימון לזוגיות

אימון לזוגיות צריך להיות מותאם ספציפית לצרכים ולאופי של האדם הדורש אותו. ההיכרות שנוצרת בין המאמן לבין המאומן צריכה לספק למאמן מידע לצורך הבנת הקושי שהמאומן חווה במציאת זוגיות שמתאימה לו. עיקר האימון מתמקד בהווה ובעתיד, משתמשים בעבר רק לצורך הבנת הצרכים של המאומן שישרתו אותו בעתיד. 

במהלך התהליך של אימון אישי למציאת זוגיות יוצבו מטרות שיוגדרו מראש ולזמנים קבועים, המטרות יהיו מוסכמות על הצדדים ובהתאם לציפיותיהם, כאשר עמידה במטרות אלו תאפשר למאומן להגיע למימוש ושיפור המצב בו הוא נמצא. המטרות יוצבו באופן הדרגתי, באופן שבו השינוי המיוחל יהיה קרוב יותר מפגישה לפגישה. באימון אישי יש חשיבות יתרה למחויבות של המאומן המעוניין בשינוי לצורך הצלחת התהליך, עליו לעבוד בהתמדה על המשימות והמטרות שהוצבו כדי להביא להצלחה. 

מאמנים מומלצים בתחום הזוגיות והדייטינג :

9 באוקטובר 2021

דורית אבן שרון

דורית אבן שרון יועצת לזוגיות מאושרת בפרק ב' עם ילדים. מלווה זוגות, קבוצות ויחידים להגשמה, נחת, שמחה, ביטחון ושלווה במערכות יחסים.
4 ביולי 2021

הילה מנחם

מאמנת  נשים למציאת זוגיות ומלווה נשים בכל שלבי החיים ליצירת זוגיות מאושרת. מאמינה שכל אחת יכולה לייצר זוגיות מוצלחת,בקלילות ושימחה
3 ביולי 2021

שירלי והל

מאמנת אישית ליצירת זוגיות ולהעצמה רב תחומית, נשואה ואם לילדים, דתיה לאומית,
3 ביולי 2021

ויקי שלום זלוסקי

 מאמנת בכירה, מומחית למציאת זוגיות, מתמחה באימון אישי למציאת זוגיות בדייטים וביצירת זוגיות טובה ואינטימית
4 ביולי 2021

ליאור ברזל

מנטור ליחסים וזוגיות , בוגר מסלול "החוויה הדיאלוגית עפ'י נוגה בר" , מלווה פנויות ופנויים למציאת זוגיות ולפתיחת הלב לאהבה.
5 ביולי 2021

מיכל ניב נהוראי

מיכל ניב נהוראי – "השפה הזוגית", יועצת ליחסים, זוגיות, מגע ואהבה, יעוץ זוגי ומיני לזוגות ולפנויים פניות  ומרצה במכון "פתרונות"
5 ביולי 2021

פנינה רייפמן

מומחית בינלאומית לקבלת תוצאות רצויות בשיטת הלייזר קאוצ'ינג.  מייסדת מרכז הזום דייט ליצירת זוגיות והתאמה זוגיות
4 ביולי 2021

גלית קדמי

גלית קדמי ביבר, מאמנת אישית בעלת דרגת בכירה מטעם לשכת המאמנים, מדריכת מאמנים מוסמכת ויועצת זוגית.
5 ביולי 2021

ירדנה סעדה

ירדנה סעדה, מאמנת אישית למציאת זוגיות ומתמחה באימון זוגי, בוגרת לימודי טיפול והנחיית קבוצות בפסיכודרמה בשילוב של אמנויות. בעלת תואר ראשון בפילוסופיה מטעם אוניברסיטת ת"א.

אימון אישי לזוגיות

הכמיהה לאהבה ולמציאת זוגיות מוצלחת וטובה קיימת עוד מראשית הימים. בעידן הנוכחי חלו תמורות ושינויים רבים באופן שבו אנשים מחפשים ומוצאים את הזוגיות המיוחלת, שכן ההתפתחויות הטכנולוגיות הגיעו גם לתחום זה והשפיעו רבות על האופן בו אנשים מחפשים זוגיות וגם על הסיכויים למצוא זוגיות בפלטפורמות שונות כגון אתרי הכרויות, אפליקציות ושימוש ברשתות החברתיות.  ישנן דרכים ושיטות רבות להתמודדות והכוונה של מחפשי זוגיות, כל זאת בכדי לאפשר ולהקל עליהם למצוא זוגיות טובה במציאות העכשווית. אימון אישי למציאת זוגיות עשוי לסייע למחפש הזוגיות למצוא את אותה הזוגיות המיוחלת, זאת באמצעות כלים שונים שחלקם יפורטו בהמשך.

על המאמן האישי

תפקידו של המאמן הוא לא לשפוט או להאשים את האדם שלפניו. באמצעות הבנת הקשיים שהמאומן חווה במציאת זוגיות, המאמן האישי נוקט בסדרה של שיטות שעשויות לעזור למאומן לשנות או להתאים את האופן שבו הוא התנהל בעבר למצב הרצוי שיסייע לו במציאת זוגיות. המאמן נוקט בגישה חיובית, אופטימית ופוזיטיבית בכדי להביא את המאומן לשיתוף פעולה יעיל שישרת את האינטרס המשותף של הצדדים. המאמן האישי יפעל לנווט ולהכווין את השיחות באימון לכדי עבודה מעשית ולשינוי דפוסי פעולה של המאומן, כך שהדבר יעשה בזמן הקצר ביותר וביעילות הגבוהה ביותר.

עם אילו קשיים מתמודדים מחפשי הזוגיות?

מאומנים רבים מספרים כי הקושי למציאת זוגיות מתאימה נובע מביישנות, פחדים, חוסר ביטחון שמשפיע על התקשורת עם הצד שמנגד או שגורם לכך שהמאומן מפרש בצורה שלילית את הסיטואציה שבה הוא נמצא. לעיתים קרובות מאומנים חוו בעברם ניסיונות כושלים (כמו דייט לא מוצלח או חיזור שלא נענה) שמקשים עליהם לפתח מוטיבציה או תקווה להצלחה במציאת בן או בת זוג מתאימים. כמו כן, תקופות הקשיים שחווים מחפשי הזוגיות משתנים, חלקם חווים את הקושי בטרם היציאה לדייט הראשון וחלקם חווים את הקושי אחרי תקופות שונות של קשר.

למי מתאים אימון אישי למציאת זוגיות?

חשוב להבין, אדם שנעזר בשירותים של מאמן אישי למציאת זוגיות איננו בעייתי או מוזר. אנשים רבים נעזרים בפלטפורמה זו בכדי לעשות שינוי, אף אם קטן, שעשוי להוביל להצלחה גדולה באופן שבו הוא מתנהל ומצליח במציאת זוגיות נכונה. בין האנשים רבים נעזרים בשירותיו של מאמן אישי למציאת זוגיות, ניתן למצוא אנשים מכלל גווני האוכלוסייה, וכן בין היתר ניתן למצוא עורכי דין, רופאים, אנשי הייטק ומהנדסים, דתיים וחילוניים, בכל סטטוס משפחתי כמו רווקים ורווקות שלא מצליחים לפתח קשר רציני, גרושים וגרושות שרוצים ללמוד איך להתמודד עם זוגיות בפרק ב’ ולא מעט פעמים גם כדי ללמוד איך להתנהל בעולם הדייטים לאחר תקופת נישואין ארוכה ואף אלמנים ואלמנות שמתקשים להתאושש ולפתח זוגיות חדשה.. 

חשוב להדגיש, מאומנים שונים מגיעים מרקעים שונים, חלקם חוו מערכות יחסים ארוכות בעבר, וחלקם לא היו במערכת יחסים כלל. כאמור באימון האישי, המאמן מתאים את המטרות למצב ולדרישות בו נמצא המאומן, כל זאת כדי לבצע שינוי שעשוי להועיל ולשפר את מצבו.  

לסיכום, תהליך של אימון אישי לזוגיות מאפשר למאומן לעצור את ההתנהלות העכשווית והאוטומטית, להבין את הסיבות לקושי אותו הוא חווה ביחד עם המאמן במציאת זוגיות, תוך כדי שותפות תומכת וחיובית בין המאמן למאומן. האימון שם את המאומן והצרכים שלו במרכז, דבר שדורש שיתוף פעולה ועבודה שאינה בהכרח קלה, כל זאת במטרה להתקדם לזהות מכשולים, לסמן העדפות ולשנות הרגלים שמונעים מהמאומן להשיג את הזוגיות המיוחלת.   שיהיה בהצלחה בדרך לאהבה

כמו כן, בדרך לזוגיות נעשית עבודה פנימית שמותאמת לכל אחד ואחת באופן אישי למשל- בטחון עצמי, שפור רושם ראשוני, שפת גוף, שיפור כרטיס אישי באתרי הכרויות, יעוץ בכתיבת פניות וביציאה לדייטים, התנהלות נכונה ומותאמת בתוך קשר, יצירת אינטימיות, הגדלת יכולת החיזור והגברת היכולת להיות מחוזר ועוד.  יש אפשרות לקבל משוב על התנהלות בדייטים אמיתיים לאחר השתתפות בסדנת אימון למציאת זוגיות או בספיד דייט.

אימון למציאת זוגיות

ישנם לא מעט קשיים לפנויים ופנויות בדרך לאהבה ולזוגיות הנכספת. היתרון של אימון אישי למציאת זוגיות הוא שבעזרת הכלים היישומיים ניתן להפריד את המוץ מן התבן, להבין לעומק מה הם המכשולים שעומדים בדרכו של אדם למציאת הזוגיות המושלמת ולהתגבר עליהם בחכמה וביעילות, תוך שיפור הביטחון והמודעות העצמית באופן כללי. האימון האישי הוא טכניקה מהירה מאוד ואפקטיבית בצורה בלתי רגילה שמתאימה כמו כפפה ליד לאורח החיים המודרניים של הפנויים פנויות באשר הם.
אהבה היא לא פינוק, מותרות או סוג של פריבילגיה. כבר הוכח באינספור מחקרים שאהבה היא המנוע החזק ביותר לחיים טובים, הסיבה שבגללה אתם רוצים לקום בבוקר (ועדיף עם מישהו שאתם מאד אוהבים) – ובכלל, מי רוצה להיות לבד? זהו לא מצב טבעי, ועוד פחות מכך – רצוי.
חיים רוטר, בעל ניסיון רב והכי חשוב בעל ידע וטביעת עין חדה, מציע לכם למצוא את החצי השני שלכם. אם עד עכשיו נחלתם כשלון במציאת אהבה וזוגיות איכותית, כזו שגם מחזיקה מעמד לאורך זמן, כנראה שאתם זקוקים לקצת יותר כלים, טיפה הכוונה ולא פחות חשוב, מאגר גדול ואיכותי של אנשים, שאחד או אחת מהם, כנראה, יהיו אהבת חייכם….
אז מה עושים? מהו הצעד הראשון למציאת אהבה גדולה מהחיים, זו שכולם מדברים עליה בערגה כזו..?דבר ראשון מרימים טלפון או פונים דרך האתר או הפייסבוק לחיים רוטר, המומחה מספר אחת בארץ במציאת אהבה וזוגיות, וקובעים פגישה. הצעד הבא הוא כמובן להיפגש אתו. הייחוד של חיים, וזהו גם אחד היתרונות שלו, היא המומחיות שלו ב”לקלוט בני אדם”.  במבט והבנה שלו, קליטת הנתונים האישיים והרקע שלכם, הוא כבר יבין מי אתם, הוא יידע מה אתם מחפשים, מה אתם אומרים שאתם צריכים ומנגד, מה אתם באמת רוצים… הידעתם שרוב האנשים, במיוחד במצבים של בדידות, לא יודעים לנסח לעצמם באמת מה הם רוצים וצריכים? הם יכולים לדקלם שורה של תכונות, כמו בסופרמרקט, אבל עמוק בלב – הם בעצם זקוקים למשהו אחר לגמרי.
מה מתבצע באימון אישי לזוגיות?
  • אבחון פסיכולוגי, הגדרת בן/ בת הזוג האידיאליים ללקוח. התייחסות למערכות יחסים שהיו בעבר תוך למידה מהן לגבי ההווה והעתיד.
  • שיפור המודעות העצמית, התחברות “לעצמי” לחוזקות ולחולשות, בניית אהבה עצמית.
  • הכנה לדייטים, שיפור רושם ראשוני, חיזוק בטחון עצמי, שיפור שפת גוף.
  • תרגול דייטים/ התחלות בדרכים מקוריות.
  • תרגול תוך השתתפות בספיד דייט /סדנאות זוגיות /מסיבות.
  • שיפור יכולת החיזור, או הגדלת היכולת להיות מחוזר/ת.
  • שיפור כרטיסים באתרי הכרויות, יעוץ בכתיבת פניות וביציאה לדייטים.
  • ייעוץ וליווי בתחומים רבים וקשורים למציאת זוגיות, כגון – ניהול זמן, קבלת החלטות, קביעת סדרי עדיפויות ועוד…
האם את/ה תוהה: כיצד ייתכן שאני עדיין לבד?  האם את/ה מוצא/ת עצמך יוצאת לדייטים שלא מביאים אותך לזוגיות שאת/ה רוצה? את/ה לא לבד ! כל אחד ואחת מאיתנו מגיע למפגש עם בן זוג פוטנציאלי כשהוא נושא עימו מטענים,התנסויות קודמות, אהבות נכזבות, מסקנות, סטיגמות ועוד.
כל אלה עשויים להוות מחסום ממשי בדרך ליצירת קשר זוגי יציב ובונה. עם השנים החסמים הללו רק מתעצמים.חלקנו נוטים להאשים את הנסיבות (עוד לא מצאתי את האחת, גברים רוצים סקס, כל מי שאני רוצה לא רוצה אותי, גברים מפחדים ממחויבות…),וחלקנו נוטים להאשים ולהלקות את עצמנו. לכאן או לכאן – שתי החלופות הינן בעוכרינו ולא מאפשרות לנו ליצור מפנה ביצירת זוגיות.