ספיד דייט 60 פלוס ❤️ כי אף פעם לא מאוחר למצוא אהבה...

ספיד דייט 60 פלוס

תאריך: יום שני 16/08/2022
מיקום: רמת החייל, ת"א
מתאים ל: גברים ונשים בגילאי 60 פלוס
עלות: תימסר טלפונית
ספיד דייטינג

מפגש ספיד דייט ייחודי לפנויים ופנויות בגילאי 60 פלוס שמאמינים באהבה ומחפשים קשר רציני וזוגיות לפרק ב’ מוצלח ומאושר. במהלך הערב תכירו כ – 12-20 בני/בנות זוג פוטנציאלים. שימו לב: מספר המקומות מוגבל ונדרש מספר זהה של גברים ונשים, הזדרזו להרשם.

לא בא לכם לבוא לבד? יאללה..יש לכם פה אפשרות להזמין חבר/ה:שתפו בווצאפ

אשמח אם תחזרו אליי לגבי מפגש ספיד דייט לגילאי 60 פלוס

    למה כדאי לכם להצטרף למפגש ספיד דייט לגילאי 60 פלוס ?

    • בערב ספיד דייט אחד תוכלו להכיר כמות גדולה של בני/בנות זוג פוטנציאליים באותו הזמן שבו הייתם יוצאים לדייט אחד, ולהעלות את הסיכוי הסטטיסטי למצוא אהבה.
    • חיסכון של זמן וכסף רב על שימוש באתרי הכרויות, שיחות טלפון בשלב ההכרות שלפני הדייט עצמו (שלא לדבר על הציפיות שהולכות ונבנות ועל האכזבות של אחרי) וכל מה שמסביב.
    • פתרון נהדר לגרושים וגרושות שצריכים להתמודד עם צאתם ל”שוק”  לקראת פרק ב’ לאחר זוגיות רבת שנים עם חוסר ביטחון  וחששות מהדייטים.
    • לא כולם אוהבים לצאת למועדוני פנויים פנויות ומעדיפים משהו יותר סולידי ורגוע שתאים גם מבחינת אופי הבילוי וסוג האוכלוסיה.
    • הזדמנות להכיר פנויים ופנויות בגילאי 60 ומעלה ולחסוך פניות לא רלוונטיות ומטרידות מצעירים שמחפשים הרפתקאות כמו באתרי ההכרויות ובפייסבוק.
    • בספיד דייט לא תבזבזו זמן יקר על דייט שכבר מהתחלה ידעתם שלא יהיה לו המשך
    • ערב שהוא חוויה, הזדמנות לנסות משהו אחר, מהנה ושונה. ומעבר למציאת זוגיות, תוכלו להכיר חברים חדשים ולהנות מערב מהנה

     

    ספיד דייט 60+  איך זה עובד?

    למפגש מגיעים כ 20 פנויים ו 20 פנויות בגילאי 60 פלוס (כמובן שיש מפגשים נוספים מחולקים לפי שכבות גיל שונות), כאשר  המפגש נערך בפאב או בבית קפה שנשכר ונסגר במיוחד לצורך האירוע, כדי לאפשר פרטיות וחופשיות בין המשתתפים. בתחילת הערב אתם מוזמנים לשתות משהו, להסתובב, לראות את האנשים ולהתקשקש קצת, להרגע ולהשתחרר.
    הפעמון מצלצל וכל משתתפת מתיישבת בשולחן זוגי משלה, כאשר השולחנות מרוחקים אחד מהשני (פרטיות כבר אמרנו?). וכל גבר מתיישב ל”מיני דייט”  של 7-10 דקות, מפגש קצר וקליל בעיקר כדי להרגיש אם יש עניין, כימיה וסיכוי לקשר בהמש כשהפעמון מצלצל בפעם השנייה כל גבר עובר לדייט נוסף בשולחן הבא. כך במשך כשעתיים (עם הפסקת התאוששות והתרעננות קצרה באמצע) , כך כולם בעצם פוגשים בכולם.
    לאחר כל דייט תתבקשו לסמן (כן/לא) בכרטיס ההתאמה אותו תקבלו בתחילת הערב. בסוף סבב הספיד דייטינג , אתם מוזמנים להישאר, להזמין משקה וליהנות מהמשך ערב כייפי ומהנה. לאחר שייבדקו כרטיסי ההתאמה אותם מילאו המשתתפים במהלך הערב ובמידה ושני הצדדים סימנו התעניינות חיובית,מקבלים שני הצדדים את מספרי הטלפון להמשך התקשרות ומשם השמיים הם הגבול.

    אירועים נוספים לפנויים ופנויות שיכולים לעניין אותך

    ספיד דייט לגילאי 38-50

    מעבר לדף האירוע

    ספיד דייט לגילאי 50 פלוס

    מעבר לדף האירוע

    ספיד דייט לדתיים

    מעבר לדף האירוע

    ספיד דייט לגרושים וגרושות

    מעבר לדף האירוע