ספיד דייט לגרושים וגרושות ❤️ כשאתם באמת מוכנים לזוגיות בפרק ב

ספיד דייט לגרושים וגרושות

תאריך: יום חמישי 22/09/2022 בשעה 20:30
מיקום: תל אביב
מתאים ל: גרושים וגרושות בגילאי 37-47 פלוס מינוס
עלות: 140 ש"ח כולל משקה ונשנושים
ספיד דייט

נמאס לכם ממשחקים? תפסיקו לחפש ובואו למצוא את האהבה שלכם בערב ספיד דייט מדליק במיוחד לגרושים וגרושות איכותיים שמחפשים זוגיות אמיתית לפרק ב איכותי ורציני. במהלך הערב תצאו ל-15 דייטים, כאשר כל דייט נמשך 6 דקות, כשכל משתתף ומשתתפת מסמן לעצמו את הפרטנרים שאיתם ירצו להמשיך להיות בקשר. נוצרה התאמה דו-כיוונית? בינגו ! אנחנו נעדכן את 2 הצדדים לגבי ההתאמה למחרת האירוע. אז קדימה… הרשמו עכשיו ובואו להכיר.

 

 

לא בא לכם לבוא לבד? יאללה..יש לכם פה אפשרות להזמין חבר/ה:שתפו בווצאפ

לפרטים נוספים והרשמה - השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

    אז למה בעצם כדאי לנו לצאת ספיד דייט?

    מי לא מכיר את זה? לפני שאנחנו יוצאים לדייט ראשון אנחנו מתארגנים, מתבשמים, מתלבשים, מזיזים את התכניות עם החברים, מחפשים שעה חנייה ואחרי כל זה – לא תמיד הדייט מצליח. וכל זה עוד לפני שדיברנו על שלב ה”טרום – דייט”  שזה אומר להרשם לאתרי הכרויות, או אפליקציות כאלו ואחרות, לשלם מנוי, לחפש, לכתוב, לעבור לטלפון, להתכתב שעות בווצאפ או בטלגרם עד שבכלל מגיעים לדייט.
    אז במקום כל המאמץ הזה על דייט אחד שאולי יצליח, בואו להגדיל סטטיסטית את סיכויי ההצלחה שלכם למצוא אהבה, וצאו ל 15 דייטים בערב ספיד דייטינג אחד.

    איפה מתקיימים מפגשי ספיד דייט לגרושים וגרושות?

    המפגשים מתקיימים בבתי קפה/פאב/מועדון שאנחנו סוגרים במיוחד עבורכם כדי לשמור על ערב אינטימי ועל הפרטיות שלכם. מפגש הספיד דייט הנוכחי יתקיים במקום סודי בתל אביב (יש חניה). מיקום מדויק יישלח בווטסאפ לנרשמים (כדי למנוע מכל מיני סקרנים, מציצנים או סתם משועממים לבוא ולהפריע לערב הקסום שלנו).  כמובן שהאירוע יתקיים על פי כללי התו הירוק והנחיות משרד הבריאות.

    כמה אמרת שזה עולה?

    בדרך כלל המחיר של מפגש ספיד דייט בארץ הוא מעל 200 שקלים. לאירוע שלנו תוכלו להירשם ב-140 שקלים לאדם בלבד, כשהמחיר כולל בתוכו גם משקה ונשנושים על חשבון הבית (יש הנחה קטנה ברכישה מוקדמת).

    מה היתרונות של ספיד דייט לגרושים גרושות ?

    לעיתים מתקיימים מפגשי ספיד דייט המיועדים ומפולחים לגרושים וגרושות עם ילדים. מה היתרונות במפגש ספיד דייט לגרושים וגרושות צעירים עם ילדים? יש לא מעט אתגרים בלהיות גרוש עם ילדים או גרושה עם ילדים, כאשר הם עדיין קטנים. לא כולם יכולים להבין את האילוצים שיש בתהליך ההכרויות, הן כלכלית, והן ברמת הדייטים וסופי השבוע והמחוייבות הבלעדית לילדים. קשר של רווק וגרושה פלוס ילדים, או רווקה עם גרוש עם ילדים, עלול ליצור לא מעט אי הבנות ובעיות, ומומלץ להכיר בן זוג או להכיר בת זוג בסטטוס דומה לשלכם, תוך הכרה והבנה הדדית של הבעיות והאילוצים, ואפילו ניצול הרקע הדומה של להיות גרושים צעירים עם ילדים, לטיולים משותפים ופעילויות משותפות עם הילדים. 

    מי אנחנו?

    תומר וכריס, ומה שאנחנו עושים בחיים זה לסייע לחבר’ה רווקים ורווקות, גרושים וגרושות להיכנס לזוגיות על ידי:

    •  * פגישות אישיות שבהן אנחנו משלבים ייעוץ בנושא מציאת זוגיות עם שידוכים מתוך מאגר של כמעט 4,000 פנויים ופנויות שרשומים אצלנו.
    •  * בפעילויות חוויותיות של פנויים ופנויות שאנחנו מארגנים בהם אנחנו בעצם מספקים את הפלטפורמה עבורכם להכיר חבר’ה בדיוק כמוכם באופן טבעי

    אחת הפעילויות היותר יעילות מבחינת הכרויות הן מפגשי ספיד דייט בריבוע שלנו, בהם יוצאים לכמות גדולה שלדייטים כשבסוף הערב מסמנים מי מצא חן בעיניכם מבין כל מי שפגשתם באותו הערב.