פופנאי וללא דמי מנוי ❤️ את הכסף שלכם תשמרו לדייט...
הכרויות חינם – את הכסף תשמרו לדייט” – זה הסלוגן המדליק של אתר פו”פנאי (פנאי לפנויים ופנויות) , אתר הכרויות חינם לחלוטין ללא דמי מנוי, המיועד לפנויים פנויות בלבד המעוניינים למצוא אהבה ולהכיר את החצי השני לזוגיות וקשר רציני ומשמעותי . ההצטרפות לאתר פופנאי קלה ופשוטה ותוך מספר דקות תוכלו גם אתם להנות משימוש באתר.
בנוסף, תוכלו להנות באתר מעדכונים לגבי אירועים לפנויים פנויות ותוכן רב בנושא זוגיות ודייטינג. הכל חינם, כבר אמרנו?

 

כניסה לאתר פופנאי

 

ההצטרפות לאתר קלה ופשוטה ואורכת מספר דקות, כאשר בסיום תהליך ההרשמה כבר תוכלו לחפש את האהבה שלכם במאגר החברים הגדול באתר הכולל בתוכו אלפי פנויים ופנויות, רווקים ורווקות, גרושים וגרושות, אלמנים ואלמנות שנהנים גם הם כמוכם משימוש באתר הכרויות חינם לחלוטין וללא דמי מנוי.

פופנאי הכרויות חינם

באתר פו”פנאי תוכלו להנות מפלטפורמת הכרויות מתקדמת המועדת גם לחברים המחפשים קשר רציני וגם לכאלה שרוצים משהו קליל ולא מחייב בסגנון של יהיה מה שיהיה. בנוסף לסוג הקשר המבוקש תוכלו גם למצוא בו הכרויות מפולחות כגון הכרויות לגילאי 50 פלוס, הכרויות לצעירים, הכרויות לאקדמאים, הכרויות לגרושים וגרושות, הכרויות לבעלי מוגבלויות, הכרויות לדתיים ומסורתיים ועוד.

תהליך ההרשמה לאתר פופנאי

עם כניסתכם לאתר כבר תוכלו להתרשם מהמבחר הרב של אפשרויות השימוש באתר, החל מלוח האירועים, אינדקסים בתחום ההכרויות, האימון האישי, מאמרים וכמובן האפשרות להנות מאתר הכרויות חינמי לחלוטין. אז בואו נצטרף ונמצא אהבה.

ההרשמה מורכבת מ 3 שלבים:

  • שלב ראשון – בשלב זה תתבקשו למלא את כתובת הדואר האלקטרוני שלכם שתשמש אתכם בכניסה עתידית לאתר וכמבון גם לצורך קבלת התראות על הודעות חדשות וכן על אירועי ומפגשי הכרויות. תתבקשו לבחור סיסמא ולמלא פרטים כללים כגון שם, תאריך לידה, מין, סטטוס משפחתי, זיקה דתית, איזור מגורים, ילדים, השכלה וכד’. חשוב להקפיד לענות על כל השאלות על מנת שתוכלו לקבל את ההתאמה הכי מדוייקת עבורכם.
  • שלב שני – כאן תתבקשו לענות על שאלות נוספות לגבי המראה החיצוני, האופי והתחביבים שלכם ואז השדה החשוב ביותר לדעתי בו אתם צריכים לכתוב על עצמכם בכמה מילים, זהו בעצם השדה שייחד את הכרטיסים שלכם משאר הכרטיסים באתר, חשוב להשקיע כמה דקות, לנסח משהו מעניין, מצחיק ומסקרן שיגרום לאנשים לרצות ולהכיר אתכם.
  • שלב שלישי – השלב הכי חשוב בעצם בו תעלו עד 3 תמונות לכרטיס שלכם באתר פופנאי, תמונה שהיא בעצם תהיה חלון הראווה שלכם ולכן חשוב לבחור בתמונות טובות ומוצלחות.

טיפים לבחירה מוצלחת של תמונות:

  • הקפידו להעלות תמונות עדכניות שלכם, לא תמונות מלפני 15 שנים או מלפני 15 קילו. די מבאס להגיע לדייט ולגלות שהמציאות כלל לא דומה לתמונה שקיבלתם, ושום דבר טוב לא ייצא מדייט כזה. תהיו הוגנים, ישרים ותעלו תמונות עדכניות.
  • בהמשך לסעיף הקודם, ותרו על שימוש בפילטרים כאלו ואחרים או באפליקציות שמשנות ומרטשות את התמונות ומציגות אתכם ללא קמטים, חלקים, ולא דומים למי שאתם במציאות.
  • חיוך הוא הדבר הכי חשוב, הקפידו להעלות תמונות שבהן אתם שמחים, מחייכים, צוחקים זה מושך אנשים ויעלה את סיכויי ההצלחה שלכם.
  • תמונות של נופים, בעלי חיים, או סתם קריקטורות מיותרות לחלוטין וממילא לא יעברו את הדיקה שמתבצעת לכל תמונה שעולה באתר ההכרויות פופנאי, אז ותרו על זה. כנ”ל לגבי תמונות שלכם עם קסת אופנוע, או תמונות קטנות ולא ברורות.
  • התמונות שתבחרו להעלות, בעצם מספרות עליכם ללא מילים. מומלץ להעלות תמונות מכל מיני סיטואציות שמאפיינות אתכם, למשל אם אתם אוהבים טבע וטיולים אז תמונות מטיולים, אם אתם מעדיפים מסיבות אז תמונות מאיזה מועדון וכד’. כך הצד השני ילמד בעצם להכיר אתכם גם דרך התמונות.

הגיע הזמן למצוא אהבה

אז אחרי שנרשמנו ופתחנו כרטיס אישי מושקע עם תמונות מוצלחות, הגענו לחלק הכייף של החיפוש. באתר יש לכם כמה אפשרויות חיפוש כגון חיפוש מהיר (מבוסס על טווח גילאים ואיזור מגורים), חיפוש מתקדם (מבוסס על טווח גילאים, איזור מגורים ופרמטרים נוספים כגון עישון, מראה חיצוני, זיקה לדת ועוד), חיפוש לפי תמונות (הצגת חברים בעלי תמונה בלבד) וחיפוש אסטרולוגי (אם למשל חשובה לכם התאמה זוגית אסטרולוגית ואתם רוצים להכיר רק בנות מזל עקרב ודלי למשל).

לאחר החיפוש תקבלו רשימת תוצאות המציגה לכם התאמות מתוך מאגר החברים הגדול שיש באתר. תוכלו לצפות בכרטיס המלא של כל חבר, לשלוח לו הודעות אישיות או קריצות (משפטי התחלה שהכנו עבורכם אם אתם לא ממש יודעים איך להתחיל את השיחה…), או להתכתב בצ’ט פרטי באתר. מכאן השמים הם הגבול. שיהיה בהצלחה

מה עוד מחכה לכם בפופנאי?

  • אירועים לפנויים פנויות – באתר פופנאי תוכלו להנות מלוח אירועים המיועדים לפנויים ופנויות כגון טיולים, סופי שבוע לפנויים פנויות, מפגשי ספיד דייטינג, הרצאות, סדנאות, מסיבות, מפגשים, נופשונים, טיולים מאורגנים לחו”ל ועוד. בקיצור, כל מה שיכול לעניין אנשים שרוצים להכיר באמת ולא דרך המחשב, תוך שילוב של אפשרות להכיר בן/בת זוג בשילוב של חוויות וכייף והרחבת המעגל החברתי.
  • תוכן – באתר פופנאי תוכלו להנות מתוכן רב של מאמרים מקצועיים, טיפים וכתבות בתחום הזוגיות והדייטים שנכתבו על ידי מאמנים אישיים למציאת זוגיות ואנשי מקצוע מעולם ההכרויות – למשל איך להצליח בדייט ראשון, זוגיות בין רווק לגרושה עם ילדים, עשרת הדיברות לזוגיות מאושרת, איך להתחיל עם בחורה / בחור, איך למצוא את החצי השני? טיפים לןהצלחה באתרי הכרויות ועוד.
  • נוחות – לנוחותכם תמצאו באתר פו”פנאי אינדקסים שונים של אתרי הכרויות מומלצים, הכרויות סקס (כי לא כולם מחפשים רק קשר רציני וזה בסדר לחלוטין גם לרצות להכיר למטרות סטוצים), קישורים והמלצות על קבוצות של פנויים ופנויות להכרויות בפייסבוק, התאמה אסטרולוגית לפי מזלות, אינדקס הומור גדול עם בדיחות מעולם הדייטים, גירושין וזוגיות, מחשבון אהבה שיציג את סיכויי ההצלחה שלכם על בסיס נומרולוגי ועוד.

מה משמעות השם פופנאי?

פו”פנאי הינו הלחם מילים של פו”פ (פנויים ופנויות) ופנאי, ואכן האתר מרכז את כל מה שקשור לפנאי לפנויים ופנויות, החל מהכרויות חינם, אירועים, תוכן, קישורים לאתרי הכרויות מומלצים ועוד, ומכאן נובע שמו. הכל חינם כאמור.

אתר פופנאי

יתרונות וחסרונות באתר

השוק מציע כיום מגוון רחב מאוד של אתרי הכרויות כך שלמצוא אתר הכרויות מתאים זה לא אתגר גדול. רבים מתלבטים אם עדיף להשקיע כמה עשרות שקלים בחודש ולפתוח פרופיל באתר בתשלום או שפרופיל באתר הכרויות חינם יספק את המטרה. כדי לסייע לכם בהחלטה ריכזנו את היתרונות והחסרונות של אתרי הכרויות בחינם כדוגמת פופנאי ואתם תחליטו מה הכי טוב עבורכם.

יתרונות אתרי היכרויות בחינם

  • חינם זה תמיד נחמד – בסופו של דבר כולנו עובדים קשה כדי להרוויח את לחמנו, ואם ניתן לחסוך הוצאות איפה שאפשר זה אף פעם לא רע. ניתן בחינם לפתוח פרופיל באתר הכרויות ולהנות משלל אפשרויות סינון ופיצ’רים מבלי לפתוח את הארנק.
  • כשזה בחינם אתם רגועים יותר –   בואו נשים את הדברים על השולחן: הכרויות זה דבר שיכול לקחת זמן. נכון, ישנם את אלו שמצליחים יחסית בקלות למצוא את אהבת חייהם, אבל עבור רבים אחרים מדובר במסע ארוך שבדרך נפגשים עם לא מעט גברים ונשים. כאשר משלמים על אתר הכרויות ולוקח זמן למצוא את האחד אנחנו עלולים להרגיש שאנחנו זורקים את הכסף לפח. לעומת זאת, כשההרשמה היא בחינם אז פחות אכפת שזה לוקח זמן כי לפחות אנחנו לא משלמים על זה כסף.
  • מאפשר לבדוק את השטח מבלי להתחייב – לא כולנו סגורים על עצמנו תמיד ולעיתים לוקח זמן להבין מה אנחנו רוצים בכלל. לפעמים אנחנו רק רוצים לתת הצצה ולראות מה יש ב”שוק” הרווקים והרווקות ואולי להתנסות קצת מבלי להתחייב. אתרי הכרויות בחינם מסירים את מחסום התשלום ובכך מאפשרים בקלות לבדוק את השטח.

 

חסרונות אתרי הכרויות בחינם

שום דבר לא מושלם בחיים, ולאתרי הכרויות בחינם ישנם מספר חסרונות בהשוואה לאתרי הכרויות בתשלום:

  • מגוון רחב מאוד של פרופילים לא רציניים ופיקטיביים – פלטפורמה חינמית מושכת אליה רבים שלא רציניים בחיפוש ומעוניינים להתחייב שזה יתרון עבורם אך עלול להיות חיסרון עבור מי שמחפש משהו רציני ורוצה לדבר עם אנשים כמוהו.
  • פחות פיצ’רים מתקדמים בהשוואה לאתרים בתשלום – על אף שאתרים בחינם מכילים פיצ’רים שימושיים, במקרים רבים באתרים בתשלום יש יותר פיצ’רים כאלו: למשל אפשרות לבדוק מי הסתכל לכם בפרופיל, אפשרויות סינון מתקדמות יותר וכדומה.

לסיכום:

שם האתר: פופנאי הכרויות ופנאי ציון האתר: 8/10
דמי מנוי: חינם לחלוטין נוחות שמוש: קל ופשוט
אפליקציה: אין אהבתי באתר: לוח אירועים ופעילויות לפנויים פנויות

פופנאי הינו אתר הכרויות חינם לחלוטין וללא דמי מנוי המיועד לפנויים ופנויות בגילאי 18 ומעלה שמחפשים אהבה וקשר רציני. האתר קל ופשוט לשימוש ותפעול ולא מצריך ידע קודם. באתר אף תמצאו טיפים רבים שיעזרו לכם להתנהל נכון בעולם ההכרויות הדיגיטלי. האתר אף מרכז את תחום הפנאי הכולל בתוכו פרטים על אירועים ומפגשים לפנויים פנויות וכן תוכן רב בתחום הזוגיות והדייטים. הכל כאמור חינם לחלוטין, את הכסף תשמרו לדייט…

אז מה היה לנו כאן?

שאלות ותשובות

  • מה זה פופנאי? פו”פנאי הינו חיבור המילים: פו”פ (פנויים ופנויות) ופנאי, כאשר האתר מציע גם הכרויות חינם מרכז את כל מה שקשור לפנאי לפנויים ופנויות
  • מה תמצאו באתר? אתר פופנאי מציע הכרויות חינם לחלוטין וללא דמי מנוי ובנוסף תוכלו להנות באתר מלוח פעילויות כגון טיולים לפנויים פנויות, סופי שבוע, מסיבות, ספיד דייט, מפגשים ועוד. וכן מתוכן רב בתחום ההכרויות והזוגיות.
  • כמה זה עולה? חינם חלוטין. לא דמי מנוי, לא דמי שימוש, לא אותיות קטנות. הכל חינם לחלוטין. מוזמנים להצטרף ולהנות.