ספיד דייט 50 פלוס ❤️ כי הביקוש לאהבה לא מסתיים אף פעם...

ספיד דייט לגילאי 50 פלוס

תאריך: יום שני 05/02/2024
מיקום: תל אביב
מתאים ל: פנויים ופנויות בגילאי 50 פלוס
עלות: תימסר טלפונית
ספיד דייטינג

ספיד דייט לפנויים ופנויות בגילאי 50 פלוס הוא הזדמנות נהדרת עבורכם למצוא אהבה. בואו להכיר את החצי השני בערב ספיד דייטינג לפנויים ופנויות איכותיים בגילאי חמישים ומעלה המעוניינים בקשר רציני וזוגיות לפרק ב’ מוצלח ומאושר.. במהלך הערב תכירו כ – 12-20 בני/בנות זוג פוטנציאלים. שימו לב: מספר המקומות מוגבל ונדרש מספר זהה של גברים ונשים, הזדרזו להרשם. 

לא בא לכם לבוא לבד? יאללה..יש לכם פה אפשרות להזמין חבר/ה:שתפו בווצאפ

נודה אם תפרגנו ותציינו שהגעתם דרך האתר פו"פים - אתר הבית לפנויים ופנויות איכותיים

אשמח אם תחזרו אליי לגבי מפגש ספיד דייט לפנויים ופנויות בגילאי 50 פלוס

    איפה עוד אפשר להכיר פנויים ופנויות בגילאי 50 פלוס?

    מלבד מפגשי ספידייט 50 פלוס תוכלו להכיר פנויים ופנויות בגילאים אלו בעוד מגוון רחב של אפשרויות כמו למשל טיולים, הרצאות, סדנאות ועוד. כמובן שלא לכולם נוח לצאת מאיזור הנוחות שלהם וללכת להכיר במפגשים פנים מול פנים. לנוחותכם הנה כמה קישורים שיעזרו לכם להכיר:

    • דייט 50 פלוס – אתר הכרויות ישראלי המיועד לפנויים ופנויות בגילאי חמישים פלוס, עם מאגר עצום של פנויים ופנויות מכל רחבי הארץ, מרביתם כמובן גרושים וגרושות שמחפשים פרק ב או אפילו הזדמנות להכיר חברים חדשים לבילויים משותפים ועוד. השימוש באתר קל ופשוט, להצטרפות חינם – ליחצו כאן
    • הכרויות לגילאי 50 פלוס – קבוצת פייסבוק גדולה ותוססת המיועדת לפנויים ופנויות בגילאי 50 פלוס, בקבוצה תוכלו להעלות נושאים לדיון, להעלות פוסט הכרות, לשוחח, להתייעץ, לשתף, לחלוק, להכיר חברים חדשים ואולי גם למצוא אהבה. להצטרפות לקבוצה ליחצו כאן

     

    ספיד דייטינג 50 פלוס – מה זה ואיך זה עובד?

    מפגש ספיד דייט הוא אירוע שמאפשר לפנויים ופנויות לפגוש ולהכיר אחד את השני בצורה מהירה ויעילה. לאירוע שמתקיים בבית קפה שנסגר לצורך האירוע, מגיעים כ 20 גברים וכ-20 נשים (מספר זהה כמובן של גברים ונשים)  בגילאי 50 פלוס, במהלך האירוע, בכל משתתף מקבל כ – 7 דקות לשוחח עם כל משתתף אחר לבחור אם לסמן שהוא מעוניין להמשיך לקשר עם משתתף מסוים או לא. אם שני המשתתפים מסמנים שהם מעוניינים להמשיך לקשר, הם יקבלו את פרטי ההתקשרות של המשתתף השני כדי להמשיך את השיחה בצורה פרטית יותר. האירוע מתקיים בהרשמה מראש  ומותנה בראיון טלפוני.

    מה היתרונות של ספיד דייט 50+ :

    • במפגש אחד תוכלו להכיר כמות גדולה של בני/בנות זוג פוטנציאליים באותו הזמן שבו הייתם יוצאים לדייט יחיד, ולהעלות את הסיכוי הסטטיסטי למצוא אהבה.
    • חיסכון של זמן וכסף רב על שימוש באתרי הכרויות, שיחות טלפון בשלב ההכרות שלפני הדייט עצמו (שלא לדבר על הציפיות שהולכות ונבנות ועל האכזבות של אחרי) וכל מה שמסביב.
    • פתרון נהדר לגרושים וגרושות שצריכים להתמודד עם צאתם ל”שוק”  לקראת פרק ב’ לאחר זוגיות רבת שנים עם חוסר ביטחון  וחששות מהדייטים.
    • לא כולם אוהבים לצאת למועדוני פנויים פנויות (כמו למשל מועדון ביג פלייס) ומעדיפים משהו יותר סולידי ורגוע שתאים גם מבחינת סוג האוכלוסיה
    • ספיד דייטינג מאפשר לכם להכיר פנויים ופנויות בגילאים שלכם (50+) ולחסוך פניות לא רלוונטיות ומטרידות מצעירים שמחפשים הרפתקאות כמו באתרי ההכרויות ובפייסבוק (בעיקר נשים מכירות את הבעייה הזאת).
    • בספיד דייט לא תבזבזו זמן יקר על דייט שכבר מהתחלה ידעתם שלא יהיה לו המשך
    • ערב שהוא חוויה, הזדמנות לנסות משהו אחר, מהנה ושונה. ומעבר למציאת זוגיות, תוכלו להכיר חברים חדשים ולהנות מערב מהנה.

     

    פנויים פנויות בגילאי 50 פלוס מודעים מאוד לפנאי ולכן  הם יתעניינו  במציאת פרטנר – חבר אמיתי, איש שיחה שיוכלו לשתף אותו ולחוות איתו, לבלות איתו ולטייל איתו. בגילאי 50 פלוס לרוב לא מדברים כבר על חתונות או ילדים, אם כבר אז הנושא המשותף זה הנכדים. פנויים פנויות בגיל זה לא מחפשים כל כך פרפרים בבטן, זיקוקים וקליקים מדהימים , אלא מישהו מרקע חברתי דומה , שיבין אותם ויתמוך בהם. החיצוניות צריכה להיות סבירה בעיניהם. בלא מעט מפגשי ספיד דייט 50 פלוס נוצרו זוגות למרות שבמראה הראשוני הם אמרו שאין סיכוי אך בהמשך בגלל שהשיחה זרמהוהם התגלגלו מצחוק אחד עם השנייה ומצאו תחביבים משותפים- הם נתנו לזה צ’אנס והיום הם יחד בזוגיות הדוקה.

    אירועים נוספים לפנויים ופנויות שיכולים לעניין אותך

    ספיד דייט לדתיים

    מעבר לדף האירוע

    ספיד דייט לגילאי 38-50

    מעבר לדף האירוע

    ספיד דייט 60 פלוס

    מעבר לדף האירוע

    ספיד דייט לגרושים וגרושות

    מעבר לדף האירוע