סוף שבוע במצפה רמון לפנויים פנויות | מסוף השבוע הזה לא תצאו לבד...

סוף שבוע במצפה רמון לפנויים פנויות

תאריך: 15/01/2020
מיקום: מצפה רמון
משך הפעילות: 3 ימים
מתאים ל: פנויים ופנויות
עלות: 990-1030 ש"ח
מצפה רמון

סוף שבוע לפנויים פנויות במצפה רמון עם טיולי עופרים.  טיול באזור מדברי הקסום ולא מוכר, להנות מטבע פראי, נופים מרהיבים, אטרקציות ייחודיות, נסיעה חווייתית במשאית ספארי מדברית, הופעות, מסיבת ריקודים ואוכל מעולה בעונה הכי יפה במדבר. הזדמנות נהדרת להכיר חברים חדשים, ואולי גם למצוא את החצי השני…

לא בא לכם לבוא לבד? יאללה..יש לכם פה אפשרות להזמין חבר/ה:שתפו בווצאפ

נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופים - אתר לפנויים פנויות

לפרטים נוספים והרשמה: טיולי עופרים לפנויים ופנויות 052-2945446     03-9648006

אשמח אם תחזרו אלי עם פרטים נוספים לגבי סוף השבוע לפנויים ופנויות במצפה רמון:

    סוף שבוע במצפה רמון לפנויים פנויות - התוכנית המלאה:

    יום חמישי 19/12

    נפגשים במגרש החנייה בתחנת הרכבת ארלוזורוב תל-אביב, נאסוף חברים נוספים בגשר ראשון ובתחנות נוספות לאורך כבישי הדרום ובאר שבע. לאחר הפסקת התרעננות קטנה על אם הדרך, ניסע בציר דרך הבשמים דרך נופי הנגב הקסומים ונגיע לאזור הר ערקוב שם נצא לטיול רגלי קצר ומפתיע אל ההר וציורי הסלע העתיקים שבו ונבקר בבורות רמליה, המתמלאים במים לאחר הגשמים ושימשו את הנבטים לפני אלפי שנים. נמשיך לחוות בודדים באיזור, נראה ונלמד על התיישבות הבודדים בנגב. אחר הצהריים הגעה למלון, התארגנות וקבלת חדרים. ניפגש לארוחת ערב מפנקת ולאחריה מסיבת ריקודים עם הפתעה.

    יום שישי 20/12

    לאחר ארוחת בוקר ישראלית משביעה וטעימה נצא לטיול ברכב שטח ספארי מדברי 4X4 כ-4 שעות במקומות לא מוכרים במכתש רמון (נחל גוונים, המנסרה, עין סהרונים ועוד הפתעות), נחזור מאושרים, מחוייכים ומלאי אבק מדבר בחזרה אל המלון להתרעננות, ארוחת צהריים ומנוחה. לפנות ערב, נצא ברגל לטיול שקיעה רומנטימודרך על מצוק מכתש רמון לכיוון הר גמל, טיול קצר וקליל שיפתח לנו את התאבון לקראת קבלת שבת וארוחת ערב חגיגית במלון. בהמשך הערב נוכל להנות מערב קריוקי ומסיבת ריקודים במלון.

    יום שבת 21/12

    לאחר ארוחת בוקר נסיעה לכפר בדואי באיזור, נסייר ונבקר בכפר, נבקר במאהל בדואי אותנטי שם נהנה מקפה מקומי ונתנסה באפיית פיתות על הסאג’ בסדנה קצרה. נמשיך לטיול רגלי עם מדריך בדואי מקומי, נלמד את יסודות הגששות, ונתנסה בחיפוש עקבות וסימנים. את ביקורנו בכפר נקנח בארוחת צהריים קלה במאהל הבדואי באווירה בדואית אותנטית.

    14:00 – נצא חזרה למרכז, עייפים, מאושרים, עם הרבה חברים חדשים, ואולי גם עם אהבה חדשה

    עלות סוף השבוע:
    1180 ₪ בהרשמה מוקדמת עד לתאריך 24.11.19  לאחר ה-24.11  1210 ₪
    ***עלות בהגעה עצמית 1080  ₪ בהרשמה מוקדמת עד לתאריך 24.11.19
    לאחר מכן  1110 ₪  מס’ מקומות מוגבל בהגעה עצמית.
    התשלום  בכרטיס אשראי  עד שלושה תשלומים ללא ריבית

    מה עוד אפשר לעשות במהלך סופ”ש במצפה רמון?

    כיף לטייל במצפה רמון עקב המגוון המדהים של פעילויות ואטרקציות שניתן לעשות שם. הנה כמה מהסיבות לכך:

    1. נופים יפים – מצפה רמון נמצאת באחד האזורים הכי יפים בישראל, עם נופים מדהימים של המכתש הגדול. הנופים משתנים כל כמה קילומטרים, וזה כל הזמן מרתק לחקור ולגלות את הפינות השונות של האזור.
    2. טבע – ניתן לטייל רגלית או באופניים על מסלולי טיול מגוונים ומפנקים, ולהנות מחוויות טבע ייחודיות.
    3. פעילויות חיצוניות – במצפה רמון יש מגוון רחב של פעילויות חיצוניות לכל הגילאים, כמו טיולי ג’יפים במדבר, טיולי סוסים, טיפוס קירות ועוד. ישנם גם מסלולי טיול עם הדרכה, כך שניתן להכיר את האזור בצורה יותר מעמיקה.