סוף שבוע באילת לפנויים פנויות ❤️ מהסופ"ש הזה כבר לא תצאו לבד...

סוף שבוע באילת לפנויים פנויות

תאריך: 04-06/04/2024
מיקום: מלון קיסר, אילת
משך הפעילות: 3 ימים
מתאים ל: פנויים ופנויות
עלות: החל מ- 1120 ש"ח
סוף שבוע באילת לפנויים ופנויות
סוף שבוע באילת לפנויים ופנויות עם טיולי עופרים, שלושה ימים של פינוק וכייף במלון קיסר (4 כוכבים) באילת, הזדמנות נהדרת לצאת קצת מהשגרה, לצאת לטייל, לבלות, להשתחרר ולהנות בעיר השמש הניצחית עם פעילויות סביב השעון, כמו מסיבות, שייט במפרץ אילת, משחקי הכרויות, סדנאות בתחום הדייטינג והזוגיות, שמש והרבה ים. הזדמנות לפגוש ולהכיר חברים חדשים ואולי גם למצוא את החצי השני.

 

לא בא לכם לבוא לבד? יאללה..יש לכם פה אפשרות להזמין חבר/ה:שתפו בווצאפ

נודה אם תציינו שהגעתם דרך פו"פים - הכרויות ופנאי לפנויים פנויות

לפרטים נוספים והרשמה: טיולי עופרים לפנויים ופנויות 052-2945446 03-9648006

אשמח אם תחזרו אליי עם פרטים נוספים לגבי סוף השבוע באילת:

    סוף שבוע באילת לפנויים פנויות - לוח זמנים:

    יום חמישי 04/04

    ניפגש כולנו ברחבת החניה של המכוניות הפרטיות בתחנת הרכבת “סבידור מרכז (ארלוזורוב לשעבר) בתל-אביב. איסוף בגשר ראשון, נסיעה ישירה לאילת עם איסופים נוספים במהלך הדרך והפסקות קצרות להתרעננות.  בשעות הצהריים הגעה למלון, התארגנות וקבלת חדרים, נתרענן קלות וניפגש כולנו לסדנת הכרות קלילה על קפה ועוגה ונתחיל להכיר את שאר החברים שאיתנו. לאחר ארוחת ערב מפנקת, פעילות בידור עם צוות המלון ונצא להנות ממגוון האפשרויות של חיי הלילה באילת .

    יום שישי 05/04

    לאחר ארוחת בוקר ישראלית עשירה, נצא לשייט ומסיבת ריקודים במפרץ אילת, נשקיף אל גבול ירדן, נעצור לשחות ולהתרענן, ואולי אפילו נראה דולפינים. בהמשך היום נוכל להנות ממגוון סדנאות ובערב נהנה יחד מקבלת שבת וארוחת שבת חגיגית ומסיבת ריקודים.

    יום שבת 06/04

    נפתח את הבוקר ביקיצה טבעית, ארוחת בוקר ישראלית עשירה, סדנאות והפעלות, מוזיקה בבריכה, וכמובן בילוי חופשי במתקני המלון ובאילת בכלל. בשעות הצהריים –  נפנה את החדרים ונסיעה חזרה למרכז שזופים, עייפים ומאושרים, מלאים בחוויות, מוקפים בחברים חדשים ואולי גם עם אהבה חדשה…

    האותיות הקטנות
    עלות כולל הסעה הלוך ושוב:
    1240 ₪ בהרשמה מוקדמת עד לתאריך 19/03/2024    לאחר תאריך זה:  1270 ₪
    עלות בהגעה עצמית:
    1100 ₪ בהרשמה מוקדמת עד לתאריך  19/03/2024 לאחר תאריך זה: 1120 ש”ח
    התשלום  בכרטיס אשראי  עד שלושה תשלומים ללא ריבית (מעל 3 קרדיט)
    תנאי ביטול ופרטים נוספים – ישירות מול עופרים

    סוף שבוע באילת לפנויים פנויות – להכיר בדרך הטבעית

    לא מעט פנויים ופנויות מעדיפים להכיר בדרך הישנה והטובה של מפגשים פנים מול פנים, בלי לעבור את המסלול המעייף והאינסופי של הכרויות באינטרנט, אפליקציות ההכרויות, דייטים כושלים ועוד. אחת הדרכים המהנות, המוצלחות והמומלצות להכרויות שכאלו היא להצטרף לסוף שבוע באילת לפנויים ופנויות. המטרה העיקרית בסופ”ש שכזה היא קודם כל לבלות ולהנות, להכיר חברים חדשים, להתרענן ולגוון את השגרה. למצוא את החצי השני זה רק הבונוס כאשר סוף שבוע כזה מאפשר לא מעט הזדמנויות אמיתיות להיכרויות רומנטיות.

     

    למה בעצם להשקיע ולצאת לסוף שבוע של הכרויות באילת?

    למה בעצם כדאי להרשם לסוף שבוע לפנויים פנויות כשאפשר היום למצוא אהבה בלחיצת כפתור, מול המחשב רגל על רגל בלי שום מאמץ?    המבחר בעולם הוירטואלי כל כך גדול, מגוון עצום של אתרי הכרויות, של קבוצות פנויים ופנויות בפייסבוק, אפליקציות ויש אינסוף אפשרויות להכיר, ועדיין, להצטרף לסוף שבוע של הכרויות באילת שמיועד לפנויים פנויות זאת אחת הדרכים המוצלחות והכיפיות כדי להכיר. אין ספק כי הנוחות והזמינות של אתרי הכרויות הם יתרון עצום, אך מצד שני גם חיסרון בעייתי, כי לא נדרשת כמעט שום השקעה ומאמץ. לא מעט אנשים שולחים עשרות הודעות זהות של Copy Paste ויורים לכל הכיוונים, בלי באמת לחפש התאמה ספציפית. ובתכלס, מה אכפת להם? מקסימום למצוא סטוץ בלי שום השקעה או מאמץ לא נדרשים. בנוסף, באתרי הכרויות אפשר ליפול על ניסוח לא מלהיב של הפרופיל שלך או תמונה לא מחמיאה, או אפילו על טעות כתיב שלא שמת לב אליה אבל גרמה לאנשים לפסול אותך.
    לעומת זאת, לסוף שבוע באילת מגיעים אנשים שמוכנים להשקיע כדי להכיר, להרשם, לשלם, לנסוע כמה שעות, והמאמץ הזה מראה על הרצינות והרצון שלהם באמת להכיר. במהלך הסופ”ש נערכות פעילויות מאורגנות באווירה נינוחה ונעימה שמטרתן לעודד  את המשתתפים להכיר אחד את השני במצב טבעי, לשבור את הקרח, לצחוק יחד, וזה מאפשר לכם לבחון אנשים בסיטואציות שונות בניגוד לדייט שבו הזמן מוגבל ולרוב גם הסיטואציה, שלא לדבר על המתח והלחץ שגם ככה יש בדייט, כאן יש לכם סוף שבוע שלם כדי להשתחרר, להעז, להכיר ולהצליח.

    פשוט להכיר…

    היתרון הגדול של הכרויות באילת מול הכרויות בטיול חד יומי הוא שיש יש לכם 3 ימים מלאים להכיר את שאר החברים, אל תהססו לגשת לאנשים וליצור איתם קשר, זאת המטרה של כולם כאן. תשתתפו בפעילויות, אל תתביישו להציג את עצמכם במהלך הפעילויות, בבריכה או בחדר האוכל, אל תשכחו שבסופו של דבר כולם באו כדי להכיר, תעזו לדבר עם האחרים, אל תקיפו את עצמכם רק באנשים שאתם מכירים, צאו מאזור הנוחות ותפתחו את האפשרות להכיר אנשים חדשים, זהו אמנם סוף שבוע המיועד לפנויים ופנויות אבל אתם יכולים ליהנות ממנו לא רק למטרות רומנטיות אלא גם כהזדמנות להכיר המון חברים חדשים ומעניינים. אל תמהרו לפסול אנשים ותנו לאנשים גם הזדמנות ליצור אתכם קשר ולהכיר אתכם. יש לכם הזדמנות נהדרת להכיר אנשים בלי הלחץ והמתח שיש בד”כ בדייט ראשון. תזכרו שרק המעז מנצח ושאם לא תנסו – לא תדעו. גם אם לא פגשתם בן זוג/בת זוג במהלך סוף השבוע, אל תתנו לזה לפגוע בחוויה שלכם, תבלו, תרקדו, תשתוללו, תנקו את הראש ותהנו מהחוויה של סופ”ש כייף, ואולי את החצי השני כבר תפגשו בפעם הבאה…

    סופ”ש באילת עם טיולי עופרים

    טיולי עופרים היא החברה הגדולה ביותר בישראל המארגנת טיולים בארץ ובחו”ל וסופי שבוע לפנויים ופנויות. עופרים הוקמה על ידי עופר בן דוד כבר בשנת 2000, שרצה לשלב בין הכשרתו כמורה דרך מקצועי לבין רצונו למצוא אהבה. רוב הטיולים הם חד יומיים ומתקיימים בשבתות, אך בתקופות החגים גם באמצע השבוע, ואחת לחודש בערך, מתקיים סוף שבוע לפנויים ופנויות הנערך בעיקר באחד מהמלונות באילת, אך מדי פעם גם במקומות אחרים כגון נהריה, מצפה רמון, טבריה ועוד. עשרות אלפי פנויים ופנויות כבר טיילו עם עופרים, אלפי זוגות וחברויות נוצרו במהלך הטיולים, ואינספור זוגות כבר התחתנו אחרי שהכירו בטיולים ובסופי השבוע של טיולי עופרים. אחד מהסיפורים המרגשים של עופר הוא על אח ואחות שהגיעו יחד לסוף שבוע לפנויים ופנויות באילת כאשר במהלכו שניהם הכירו בני זוג, ובסופו של דבר התחתנו בתאריכים סמוכים. פרטים נוספים על הטיולים אפשר לראות בלוח האירועים המלא כאן באתר.

    מה עוד אפשר לעשות במהלך סוף שבוע באילת?

    למרות שבדרך כלל יש מספיק אירועים ופעילויות שמאורגנים במהלך סוף שבוע באילת לפנויים ופנויות, שספק אם בכלל יהיה לכם זמן להתחיל להסתובב בין האטרקציות השונות בעיר, ותעדיפו להשאר עם החברים בבריכה. אבל אם בכל זאת בא לכם קצת להנות מהעיר, הרי שלא חסר מה לעשות באילת. הנה חלק מהאפשרויות העומדות בפניכם:

    • טבע – יש טבע מדהים שמחכה לכם באילת ולא רק מתחת למים. אישית אני ממש ממליץ על שמורת חוף אלמוג, נמצאת לא רחוק מהמצפה התת ימי, אפשר לשכור שם שנורקל ומסיכה, ומגלים עולם ומלואו, צבעוני ויפהפה מתחת למים. לדעתי זהו המקום הכי יפה באילת. אגב, אתר צלילה נוסף חביב למשנרקלים אפשר למצוא גם בחוף קיסוסקי, ממש מאחורי הקניון. בנוסף באילת קיימים מספר מסלולים מומלצים כגון נחל שלמה, הקניון האדום, הר אמיר, חי בר ופארק תמנע (במרחק נסיעה), ועוד.
    • צפרות – לחובבי הצפרות ומשכימי הקום, מומלץ להגיע אל פארק הצפרות באילת. במקום קיימות בריכות המושכות אליהן מגוון רחב של ציפורים שעוצרות לנוח במהלך הנדידה. תוכלו להנות ממקומות מסתור ומאפשרויות מדהימות לצילומים. אם תמשיכו צפונה יותר, אל בריכות המלח, תוכלו בעונה הנכונה להתקל גם בכמות מרשימה של פלמינגו.
    • ספורט ימי – אחד הבילויים החביבים עליי במהלך סוף שבוע באילת ובכלל הוא מבחר האפשרויות של ספורט ימי אקסטרימי. החל ממצנחי ים, בננות, אבובים, סירות טורנדו, גלשנים, סאפ, צלילות (גם לחסרי ניסיון והכשרה), סקי מים, אופנועי ים, סירות מנוע, קייאקים, סירות פדאלים ועוד. באופן אישי ממליץ לכם על האבובים, החוויה הכי משגעת שיש באילת.. תתכוננו להרטב, והרבה.
    • שופינג – זה פחות הקטע שלי, אבל לא מעט אנשים מנצלים כמה שעות במהלך הסופ”ש ויוצאים לחגוג את הפטור ממע”מ שיש באילת. תוכלו להנות ממבחר קניונים ומתחם קניות גדול נוסף בכניסה לאילת. אם אתם בעניין של מוצרי חשמל וטלפונים, אל תשכחו שכדאי להזמין מראש דרך האינטרנט.
    • אטרקציות – אילת מתהדרת בלא מעט אטרקציות מסוגים שונים החל מריף הדולפינים, המצפה התת ימי, חוות גמלים, החלקה על הקרח, גן בוטאני, מועדוני צלילה, מתקני לונה פארק לאורך הטיילת, הפלגות בסירת זכוכית ויאכטות מפנקות, טיולי ג’יפים, טרקטורונים, רייזרים ועוד.
    • חיי לילה – טוב, מה כבר אפשר להגיד? יש חיי לילה נהדרים באילת, רובם מתרכזים בטיילת המרכזית, כאשר 2 מקומות בילוי שאני אישית מאוד אוהב הם היאכטפאב בטיילת המלך שלמה והמאנקיז בטיילת הרויאל ביצ’. קיימים מועדונים נוספים כגון סלינה, פאדיס, מייקס פלייס ועוד.

    יאללה…בואו להנות ולבלות