סוף שבוע בים המלח לפנויים פנויות ❤️| לבלות, להנות ולמצוא אהבה...

סוף שבוע בים המלח לפנויים פנויות

תאריך: 22-24/02/2024
מיקום: מלון אואזיס המשודרג בים המלח
משך הפעילות: 3 ימים
מתאים ל: פנויים ופנויות
עלות: החל מ 1120 ש"ח
סוף שבוע בים המלח לפנויים פנויות

בואו להתפנק, להנות, להכיר חברים חדשים ואולי גם למצוא את החצי השני עם עופרים טיולים בסוף שבוע בים המלח לפנויים פנויות במלון אואזיס המפואר והיוקרתי בתנאי חצי פנסיון. במהלך סוף השבוע יתקיימו משחקי הכרויות, הרצאות על זוגיות ודייטינג וכמובן תוכלו להנות ממרכז ספא יוקרתי הכולל בריכת ים המלח מקורה ומחוממת, ג’קוזי, סאונה, בריכת שחייה עם מפלי מים, שמש, ים  ועוד. שימו לב, מספר המקומות מוגבל – הזדרזו להרשם

לא בא לכם לבוא לבד? יאללה..יש לכם פה אפשרות להזמין חבר/ה:שתפו בווצאפ

נודה אם תציינו שהגעתם דרך פו"פים - הכרויות ופנאי לפנויים ופנויות

לפרטים נוספים והרשמה: טיולי עופרים לפנויים ופנויות 052-2945446 03-9648006

אשמח אם תחזרו אליי עם פרטים נוספים לגבי סוף שבוע בים המלח לפנויים פנויות:

    אז מה מחכה לנו בסוף השבוע לפנויים ופנויות בים המלח?

    יום חמישי 12/10
    08:30 ניפגש ברחבת מגרש החניה של הרכבים הפרטיים בתחנת הרכבת ארלוזורוב (סבידור מרכז) בתל-אביב. נאסוף חברים נוספים בראשון לציון ובנקודות איסוף נוספות לאורך הדרך, נעצור להפסקת בוקר להתרעננות ונשנושים, ונמשיך לכיוון המלון בים המלח עם טיול מפתיע במהלך הנסיעה.
    בשעות הצהריים נגיע למלון, קבלת חדרים וקצת זמן למנוחה והתאוששות, וניפגש בהמשך למשחקי הכרויות משעשעים בהם נכיר את שאר החברים באווירה חופשית ומשוחררת על כוס קפה ועוגה. אחרי ארוחת ערב טעימה נהנה מבילוי בספא המפנק ובמקביל מופע לטיני ולאחריו מסיבת ריקודים בלובי המלון.
    יום שישי 13/10
    נפתח את היום בארוחת בוקר ישראלית מפנקת ולאחריה נצא לטיול רגלי קצר לנווה המדבר הקסום של נחל בוקק.
    במהלך היום יהיה זמן חופשי לבילוי בספא (הכניסה חופשית) וכן ישולבו הרצאות וסדנאות ייחודיות בתחום הזוגיות, ההכרויות והדייטינג.
    נהנה יחד מקבלת שבת וארוחת ערב חגיגית ולאחר מכן מסיבת ריקודים בלובי המלון.
    יום שבת 14/10
    נקום בנחת ביקיצה טבעית, בלי לכוון שעון מעורר, לארוחת בוקר ישראלית מפנקת, נמשיך את היום בהרצאות וסדנאות, זמן חופשי לבילוי בספא, בבריכה, במתקני המלון ובחוף ים המלח
    14:30 פינוי חדרים ונסיעה חזרה למרכז עייפים ומרוצים, עם הרבה חברים חדשים ואולי גם עם אהבה חדשה  (:.
    מחיר
    מחיר:
    1240 ₪ בהרשמה מוקדמת עד לתאריך 05/02/2024   ולאחר מכן  1260 ₪
    ***בהגעה עצמית  1120 ₪ – עד לתאריך 05/09/2023 ולאחר מכן  1140 ₪
    המחיר כולל:  אוטובוס מפואר, שהייה במלון בתפוסה זוגית (שניים בחדר) בתנאי חצי פנסיון,  סדנאות בנושא זוגיות ובריאות,  מסיבות וכניסה לספא.

    מה היתרונות של סוף שבוע בים המלח לפנויים פנויות ?

    קודם כל, באים בשביל החוויה של לנוח, לבלות ולהתפנק בסוף שבוע בים המלח מושקע וכייפי, זאת בעצם המטרה העיקרית גם בסופי שבוע לפנויים ופנויות וגם בטיולים לפנויים פנויות (בניגוד למשל למפגשים ייעודים שהם נטו הכרויות כגון מפגשי ספיד דייט שם המטרה המרכזית היא בעצם להכיר וזה מרגיש הרבה יותר מחייב). היתרון המרכזי בלהכיר בן/בת זוג במהלך סוף שבוע לפנויים פנויות בים המלח, הוא ההזדמנות להכיר אנשים בצורה טבעית יותר, לראות את שפת הגוף שלהם, את ההתנהגות שלהם, תראו מי מצחיק, מי סגור, מי חברותי, מי עוזר וכו’ ולהתחבר למי שמתאים לכם. כל זה כמובן בלי כל המתח והחששות שיש בדרך כלל כשיוצאים לדייט ראשון. בנוסף, משך סוף השבוע מאפשר לכם להכיר יותר ויותר, וגם מאפשר לכם יותר הזדמנויות ליצור קשר ואינטראקציה עם מי שמצא חן בעיניכם, לאו דווקא ברמה הזוגית, אלא גם ברמה החברתית ותוכלו להכיר לא מעט חברים חדשים.
    יתרון משמעותי נוסף הוא רצינות המשתתפים וכוונותיהם. לסוף שבוע כזה לא יגיע מישהו שמחפש סטוצים או קשר מזדמן כזה או אחר, אלא אנשים שמוכנים להשקיע זמן וכסף, לצאת מאזור הנוחות ולהגיע לסוף שבוע לפנויים ופנויות בים המלח, מדובר באנשים שמחפשים הכרויות למטרה רצינית כאמור, אחרת לא היו משקיעים בלהגיע.
    בסופו של דבר, סוף שבוע לפנויים פנויות הוא שילוב מוצלח של חווית נופש מהנה, מפגש עם פנויים ופנויות שאוהבים לטייל, הרחבת המעגל החברתי וגם הזדמנות נהדרת למצוא אהבה.

    סופ”ש לפנויים פנויות עם טיולי עופרים:

    עופרים טיולים היא כיום החברה הגדולה והותיקה ביותר בישראל לטיולי פנויים פנויות, אשר הוקמה בשנת 2000 על ידי עופר בן דוד, מורה דרך שהתעייף מדייטים והחליט להקים חברת טיולים שתתמחה בטיולי  פנויים פנויות תוך הבנת הבקשות ,הרצונות והצרכים של גברים ונשים שמחפשים אהבה. מאז הקמתה, טיילו עם עופרים, עשרות אלפי פנויים ופנויות בגילאי 25-60, מכל רחבי הארץ, מאות זוגות ועשרות אלפי חברויות כבר נוצרו במהלך הטיולים וסופי השבוע, ואינספור זוגות כבר התחתנו אחרי שהכירו בטיולים או בסופי השבוע לפנויים ופנויות של טיולי עופרים. אתם מוזמנים להצטרף למשפחת מטיילי עופרים, להנות מסוף שבוע כייפי, מאנשים איכותיים ואולי האהבה שלכם מחכה לכם אצלנו… בהצלחה