למצוא זוגיות בפרק ב' - הרצאה חינם לגרושים וגרושות לקראת פרק ב

למצוא זוגיות בפרק ב’

תאריך: יום רביעי 03/06/2020
מיקום: אינטרנט
משך הפעילות: 20:30-22:30
מתאים ל: גרושים וגרושות
עלות: חינם
למצוא זוגיות בפרק ב

דורית אבן שרון יועצת ומנחה לזוגיות מאושרת בהרצאה חינם לגרושים וגרושות:  איך למצוא אהבה בפרק ב.
בעולם הדייטים הדיגיטלי אנחנו חווים המון בלבול ותסכול מתחושת ה”שוק בשר”,  חווים תחושות של חוסר כבוד,  השטחת ציפיות ועוד. ההתנסות מביאה איתה לא פעם, התנהגות לא הוגנת כמו גוסטינג (התעלמות והעלמות) למשל, או שיחות וציפיות לסקס, וכדומה. אנחנו יודעים שבתוך כל הכאוס הזה, יש אנשים טובים ואיכותיים – ממש כמונו שמחפשים קשר רציני ומשמעותי. איך נמצא אותם?

 

לא בא לכם לבוא לבד? יאללה..יש לכם פה אפשרות להזמין חבר/ה:שתפו בווצאפ

נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופים - אתר לפנויים פנויות

אשמח אם תחזרו אליי עם פרטים נוספים לגבי ההרצאה למציאת זוגיות בפרק ב' :

    מה מחכה לנו בהרצאה?

    1. עולם הדיגיטל – ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות של עולם הדייטים באתרי הכרויות, אפליקציות, קבוצות פייסבוק לפנויים פנויות, ועוד.
    2. מה קורה לאינסטינקטים ולתחושות הבטן שלנו בעולם ההכרויות הדיגיטלי ?
    3. מה היתרונות ומה החסרונות של חיפוש זוגיות בעולם הדיגיטלי?
    4. מהם החוקים החדשים שנוצרו בעקבות כניסת האפליקציות למציאת זוגיות?
    5. כיצד נתמודד עם ה FOMO ( Fear of missing out )?
    6. כיצד לא תפספסו הזדמנויות לזוגיות מצויינת בתוך הכמות האינסופית שיש ברשת?
    7. ושאלת השאלות: האם קיים “האחד שלי” (The one) בתוך כל הסבך הזה?

     

    הרשמה לאירוע:

    ההרצאה תתקיים באיוונט בלייב בפייסבוק,  ההשתתפות ללא עלות!! – להרשמה ליחצו כאן
    — מוזמנים לסמן השתתפות. על מנת שתקבלו התראות על תחילת השידור

     

    דורית אבן שרון – מנחת ההרצאה:

    דורית אבן שרון יועצת ומנחה לזוגיות מאושרת בהרצאה לגרושים וגרושות –  איך למצוא אהבה לפרק ב’. דורית  מלמדת יום יום זוגות, יחידים וקבוצות כיצד להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם בתוך זוגיות שלמה ומספקת, שהיא מקום של ביטחון וצמיחה, ובמיוחד אהבה, שמחה ושקט.
    דורית: “אני מאמינה שאין כזה דבר זוגיות טובה בלי השקעה. השקעה של תשומת לב, של מאמץ להבין את השני, של מאמץ להסביר את עצמי מספיק ברור, של פיתוח היכולת להתנהל בכבוד ובהגינות כלפי צרכיו ומשאלותיו של מי שאיתי.
    הידיעה שאפשר לצלוח קשיים ולייצר בעצמי את השקט הפנימי ואת התרוממות הרוח שמלווה אותנו בתוך קשר רומנטי מפרה, מתחדש, עוצמתי, מאפשרת לי להיות אופטימית ונחושה עבור אנשים שמגיעים ממערכות יחסים מורכבות ומתסכלות.
    אין לי שום ספק שתמיד שווה להתאמץ ולרכוש את הידע והשיטות שעובדות. תמיד כדאי לשפר ולאמן את האינטליגנציה הזוגית, על מנת לחוות את מה שמגיע לכל אדם.אני יודעת שניסיון חיים, ואפילו כואב, אם משתמשים בו נכון ולא חוזרים שוב על אותן טעויות, מביא יכולת גדולה יותר לשינוי אמיתי. בשבילכם אני כאן. ללוות אתכם בשביל שמוביל לזוגיות המאושרת שלכם”.

    תעודות והסמכה: תואר ראשון ושני בחינוך, מגשרת מוסמכת לענייני משפחה,  מנחת קבוצות מוסמכת,  בוגרת תוכנית מנטורים לזוגיות ומערכות יחסים במודל החוויה הדיאלוגית מאת נוגה בר כולל פרקטיקום של עבודה בקליניקה. חונכת בקורסים להכשרת יועצי זוגיות,  מעבירה סדנאות לשיפור האינטליגנציה הזוגית באוכלוסיות שונות, כולל מתמודדי נפש, מתנדבת מתוך שליחות במתן כלים פרקטיים לתקשורת נכונה בבתי ספר.